Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je raditi u MEKU?

    Kampanja #RADIMuMEKU kompanije McDonald’s nedavno je osvojila bronzani Effie u kategoriji korporativni ugled. Kako kaže Desanka Landauer, direktorka marketinga u ovoj kompaniji, posebno su ponosni na ovu kampanju iz više razloga.

    “Effie nagrada je samo potvrda vrednosti ove kampanje. Izuzetno smo zadovoljni i srećni što smo dobili Effie nagradu kojom se obično nagrađuje uspeh koji se ostvari kroz prodajne kanale, a mi smo je dobili za kampanju o zaposlenima koji su najvredniji resurs naše kompanije,” kaže Landauer i dodaje da je kampanja pokrenuta u godini u kojoj je McDonald’s u Srbiji proslavio 30 godina uspešnog poslovanja.

    „Svi se sećamo da nije bilo nimalo lako kroz sve ove decenije održati kvalitet prepoznatljiv širom sveta, održati atmosferu unutar kompanije i konstantno se razvijati i u pogledu otvaranja novih restorana i inovativnosti u primeni novih tehnologija i ulaganja u zaposlene“, kaže ona.

    Poruka kampanje je bila da ljudi koji rade u McDonald’s kompaniji imaju svoje individualne strasti, ambicije i snove sa jedne strane, kaže Landauer, a „sa druge strane smo hteli da pokažemo i vrednosti samog brenda i kompanije“.

    „Dodatno smo hteli kroz lične priče o našim zaposlenima da pokažemo da se rad u Meku može prilagoditi različitim životnim ciljevima. Što se efekata kampanje tiče, u periodu u kom smo pokrenuli i realizovali kampanju udvostručili smo broj prijava potencijalnih zaposlenih u odnosu na isti period prethodne godine, a dodatno smo poboljšali percepciju brenda i McDonald’sa kao poslodavca.”

    U današnje vreme mladi kada traže posao traže i određene “privilegije”. Šta je ono što danas McDonald’s nudi mladim ljudima?

    McDonald’s je jedan od najvećih lanaca brze usluge u svetu i u Srbiji i predstavlja jedan od najvećih svetskih brendova, poznat po izrazito visokim standardima u svim segmentima od kvaliteta proizvoda koje služimo u našim restoranima, preko bezbednosti hrane, usluge i odnosa kompanije prema zaposlenima. Naša kompanija zapošljava uglavnom mlade ljude, to svi koji dolaze u neki od naših dvadeset i osam restorana koliko trenutno posluje u Srbiji, mogu da vide. Imamo, pre svega, stabilno radno okruženje u kome se naravno, poštuju sve zakonske regulative. Kod nas postoji i part time radno vreme – dosta zaposlenih su studenti, kojima odgovara ovakav način rada. Imamo i redovno stipendiranje studenata. Organizujemo različite programe poslovne motivacije, negujemo zdrav takmičarski duh i nagrađujemo najbolje. Sportska druženja, redovne “team building” aktivnosti, žurke i proslave… sve su to aktivnosti u kojima svi učestvujemo i koje doprinose jačanju i tima, i same kompanije. I još jedna stvar je jako bitna i želim da je pomenem, a to je da je OEBS pre par godina prepoznao McDonald’s kao kompaniju u Srbiji u kojoj ne postoji diskriminacija ni u kom obliku. Svi imaju podjednake šanse, a znate da to danas, u svetu, često nije slučaj.

    Šta je potrebno mladom čoveku da se zaposli u Meku? Šta tražite od budućih zaposlenih?

    Veoma je važno da su ljudi koji konkurišu za posao u McDonald’su spremni na timski rad, da su vredni, posvećeni, odgovorni, komunikativni i otvoreni u radu sa kolegama i komunikaciji sa gostima. U kompaniji postoje tačno propisane procedure i pravila kojih svi mi, zaposleni moramo da se pridržavamo i to je ono što se traži i očekuje.

    Da li je i koliko teško napredovati u McDonald’su?

    Što se napredovanja tiče, to je isto kao i u bilo kojoj kompaniji. Svi koji su vredni, radni, spremni da uče i unapređuju svoje veštine i razvijaju se imaće priliku da napreduju. Postoji dosta naših kolega koji su napredovali ne samo u kompaniji u Srbiji, već i globalno i sada su na visokim pozicijama u McDonald’su širom sveta.

    Kako se McDonald’s ovde, ali i na globalnom nivou obraća madom čoveku?

    Trudimo se da pratimo promene koje je digitalna (r)evolucija donela, pa smo tako i način, narativ na koji se obraćamo i kanale koje koristimo prilagodili vremenu. Veliki deo naše komunikacije se dešava na digitalnim medijima jer su naši potencijalni zaposleni više online orijentisani, nego što je to bio slučaj do pre desetak godina. Imamo posebnu sekciju na našem sajtu u kojoj predstavljamo naše zaposlene i na taj način pokazujemo kako je raditi u Meku.

    Da li ima neke razlike u odnosu, na primer, na period pre 10 ili 20 godina?

    Već sam pomenula da su se velike promene desile u prethodnih dvadesetak godina i da je sve većom primenom i razvojem Interneta, pojavom društvenih mreža i online kanala način komunikacije za kompanije postao potpuno drugačiji. Potpuno je drugačije i iskustvo koje gosti imaju u našim restoranima, prilagođeno savremenom načinu života, od poručivanja hrane preko digitalnih kioska, preko usluge do toga da Mek stiže i na kućnu adresu kroz našu “McDelivery” uslugu.

    Ono što se ne menja su prepoznatljivi proizvodi, standard kvaliteta, odnos prema gostu, briga o zaposlenima i saradnja sa lokalnom zajednicom u kojoj poslujemo.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: McDonald's

    What's your reaction?

    Komentari

    • Pametnjaković

      Što je niste pitali kolike su im plate?

    • Мишо Васичар

      Визионарска компанија је реткост, а и запослење у једној не гарантује да је добро сваком, као нпр. овим прашинарима који се описују у тексту. Зашто је корпорацијама попут МекДоналдса тешко да прихвате да је њихова радна снага у великом заснована на студентима и људима који стају на ноге, којима је то пролазни посао, уместо да измишљају овакве илузорне кампање, где чини се сами себе убеђују како је лепо радити за касом или фритирати помфрит у прастаром уљу, па још неко можда поверује.

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE