Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Neobičan direktor: Nastupa kao DJ, vozi se metroom, a zarađuje MILIONE

    Generalni direktor Goldman Sachsa Dejvid Solomon nije prosečan uštogljeni izvršni direktor. Da, zaradio je 23 miliona dolara prošle godine, ali otkako je u oktobru 2018. preuzeo kormilo u investicionoj banci od Lojda Blankfeina, izbegavao je dosadno „Vol Strit“ ponašanje.

    Pedesetsedmogodišnji Solomon, na primer, poznat je kao „D-Sol“ vikendom, kada nastupa kao klasični rock di-džej u noćnim klubovima u Njujorku, Majamiju i na Bahamima.

    Solomon se, kako prenosi „Poslovni dnevnik„, vozi podzemnom železnicom Njujorka do posla i preferira donošenje sopstvene kafe u kancelariju.

    „Mislim, zašto ne biste išli metroom? Ne ozbiljno. To je brže i efikasnije. Znate, gradonačelnik Njujorka Bil de Blasio može da se vozi podzemnom železnicom. Zašto ne može izvršni direktor Goldman Sachsa?“, rekao je Solomon nedavno.

    U stvarnosti se, međutim, De Blasio ponekad vozi podzemnom železnicom u promotivne svrhe.

    Kada je reč o njegovoj muzičkoj karijeri, Solomon je prvi put otkriven kao DJ D-Sol od strane „New York Timesa“ 2017. godine, kada je bio kopredsednik u Goldman Sachsu i usred svoje kampanje da postane izvršni direktor.

    Solomon je rekao da su ga neki saradnici nagovarali da „obesi slušalice“ ako dobije posao, a i sam je bio zabrinut da ga javnost neće shvatiti ozbiljno. Ipak, odlučio je da nastavi.

    Inače, Salomon svu svoju zaradu kao DJ daje u dobrotvorne svrhe.

    Sada, kao šef Goldmana, cilj mu je da se sviđa ljudima i da ga poštuju, a ne da mu zavide ili da ga se plaše. Oni koji imaju zakazan sastanak sa njim mogu da zaobiđu recepcionare i direktno mu pokucaju na vrata, nenajavljeno dolazi na sastanke, a u martu je „olabavio“ i politiku oblačenja, te je odela i kravate proglasio neobaveznim.

    Izvor: Poslovni dnevnik

    Foto: Printscreen/Youtube

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE