POZITIVNA STRANA koronavirusa: Fleksibilno radno vreme ZAUVEK?

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

U uslovima globalne pandemije koronavirusa, mnogi poslodavci su dali priliku zaposlenima da rade od kuće. Na taj način će i jedni i drugi moći da, ukoliko do sada nisu primenjivali tu praksu, razmisle o fleksibilnom radnom vremenu, koje neretko može biti mnogo bolja opcija.

Fleksibilnost na radnom mestu je u svetu sve poznatiji trend. To podrazumeva rad na daljinu i fleksibilno radno vreme.

Prema Anketi o fleksibilnosti na radnom mestu koja je obavljena na 1.000 zaposlenih ljudi, 94 odsto kaže da bi imali koristi od fleksibilnih radnih opcija. Ali skoro 30 odsto ispitanika je reklo da se ipak plaši potencijalnih posledica po njihov profesionalni rast, ukoliko se uključe u daljinski rad, fleksibilne sate i slične aranžmane.

Na ova tri načina možete najbolje iskoristiti fleksibilnost na radnom mestu da biste postigli uspeh.

Proširite potencijalni krug radne snage

Ponekad je zaista praktično pronaći pogodne kandidate za posao u vašem gradu. Ali fleksibilni radni angažmani, kao što je rad na daljinu, omogućavaju vam da steknete mnogo širu sliku kvaliteta na radnom tržištu i da na taj način zaposlite najveće talente u zemlji. Osim toga, otvarajući predstavništva u drugim gradovima i zemljama dajete priliku vašem biznisu da se razvija i napreduje.

I ne brinite se, sastanci se održavaju preko videa, tako da to funkcioniše.

Trudite se da nađete različitije kandidate 

Kada jasno naglasite da nudite fleksibline aranžamane rada, možete očekivati da ćete da privučete potencijalne podnosioce zahteva koji možda u drugim okolnostima ne bi razmišljali da rade za vašu kompaniju.

Kako je nedavno objavljeno u Vašington Postu žene su muškarce u radnoj snazi nadmašile tek drugi put. Ključni faktori koji su tome dobrineli bile su fleksibilne mogućnosti rada, uključujući rad na daljinu i politika roditeljskog odsustva.

Mnogi zaposleni u firmama imaju porodične i druge lične obaveze kod kuće. Vaši zaposleni žele da uspeju na poslovnom polju, a da još uvek imaju vremena za slobodne aktivnosti.

Često je odlučujući faktor pri odlučivanju da li da prihvate posao ili ne upravo saznanje o ravnoteži između privatnog i poslovnog života.


Povećajte produktivnost u svom timu

Jednostavno rečeno, neki zaposleni ne moraju nužno da rade najbolje radeći za stolom od devet do pet.

Dok je jedan od vaših zaposlenih možda jutarnja osoba i efikasniji je ranije tokom dana, drugi bi mogao biti najefikasniji u večernjim satima. Čak i nešto tako jednostavno kao što je omogućavanje zaposlenima da započnu dan sat vremena ranije ili napuste sat vremena kasnije može doneti razliku u produktivnosti.

Pored vremenskih ograničenja, neki zaposleni imaju tendenciju da se bolje fokusiraju bez ometanja kancelarijskog okruženja.

Ohrabrujućim fleksibilnim radnim vremenom i radom na daljinu, naravno, sve dok to ne ometa svakodnevno poslovanje, možete privući vrhunske talente.

Sve informacije o koronavirusu možete pronaći u posebnoj rubrici na našem sajtu COVID-19.

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay