Posetioci Beer Fest-a uživali odgovorno uz besplatan prevoz
Više od 50.000 posetilaca festivala „Belgrade Beer Fest-a“ iskoristilo je besplatan prevoz koji je omogućila kompanija Hajneken (HEINEKEN) kroz svoju tradicionalnu akciju „Društvo, ko vozi kući?“.
I ove godine kompanija Hajneken je sprovela kampanju u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, „Belgrade Beer Fest-om“, Gradskim saobraćajnim preduzećem (GSP) i Poslovnim udruženjem drumskog saobraćaja „Srbijatransport“.
Osim organizovanog besplatnog gradskog prevoza u Beogradu, ovom akcijom je ljubiteljima piva i kvalitetne muzike iz Novog Sada, Kragujevca i Niša omogućeno da se besplatno i bezbedno prevezu do Beograda i vrate kući.
Više od 520.000 ljudi, koliko je posetilo nedavno završeni „Belgrade Beer Fest“, moglo je da učestvuje u interesantnim i edukativnim aktivnostima na temu odgovorne konzumacije na #EnjoyResponsibly zoni u okviru festivala.
Kompanija Hajneken Srbija je ovog leta posetiocima svih većih festivala omogućila odgovorno uživanje uz besplatan prevoz, a za šest godina, koliko se sprovodi kampanja „Društvo, ko vozi kući?“, do sada je bezbedno prevezeno više od 300.000 ljudi.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo
Piše: T. K.