Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Posetioci Beer Fest-a uživali odgovorno uz besplatan prevoz

    Više od 50.000 posetilaca festivala „Belgrade Beer Fest-a“ iskoristilo je besplatan prevoz koji je omogućila kompanija Hajneken (HEINEKEN) kroz svoju tradicionalnu akciju „Društvo, ko vozi kući?“.

    I ove godine kompanija Hajneken je sprovela kampanju u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, „Belgrade Beer Fest-om“, Gradskim saobraćajnim preduzećem (GSP) i Poslovnim udruženjem drumskog saobraćaja „Srbijatransport“.

    Osim organizovanog besplatnog gradskog prevoza u Beogradu, ovom akcijom je ljubiteljima piva i kvalitetne muzike iz Novog Sada, Kragujevca i Niša omogućeno da se besplatno i bezbedno prevezu do Beograda i vrate kući.

    Više od 520.000 ljudi, koliko je posetilo nedavno završeni „Belgrade Beer Fest“, moglo je da učestvuje u interesantnim i edukativnim aktivnostima na temu odgovorne konzumacije na #EnjoyResponsibly zoni u okviru festivala.

    Kompanija Hajneken Srbija je ovog leta posetiocima svih većih festivala omogućila odgovorno uživanje uz besplatan prevoz, a za šest godina, koliko se sprovodi kampanja „Društvo, ko vozi kući?“, do sada je bezbedno prevezeno više od 300.000 ljudi.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE