Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Poslovanje MOMIROVIĆA deli se na pola – svako svojim putem

    Predsednik UO Mona Hotel Management Tomislav Momirović potvrdio je da će porodično poslovanje koje se do sada odvijalo pod okriljem cele porodice Momirović biti podeljeno.

    „Roditelji su bili inicijatori. Iako kao porodica funkcionišemo odlično, svesni smo da ozbiljan biznis traži mnogo više od bratske i roditeljske sloge i ljubavi. Otud i odluka da Uroš i ja, koji smo inače, i braća, i prijatelji i poslovni partneri, krenemo svako svojim putem, dok su roditelji odlučili da se povuku“, kaže Momirović za Blic.

    Na pitanje ko dobija više i kako je tekao dogovor, stariji Momirović kaže da je reč o podeli na „ravne časti“.

    „Ja sam od početka vodio posao sa hotelima, a Uroš je uvek bio uključen u modni biznis. Vremenom se ispostavilo da takva podela zapravo i odgovara našim senzibilitetima. Što se tiče vrednosti imovine, to je teško proceniti“, ocenio je Momirović.

    Kompaniju Mona osnovali su pre tri decenije Nada i Đorđe Momirović, a sada su, kako piše list odlučili da stave tačku na upravljanje kompanijom i da celokupan biznis prepuste sinovima Tomislavu (36) i Urošu (34). I ne samo da ga prepuste već i podele, a sve sa stavom da je „kompanijama nemoguće upravljati bratski“.

    Kompanija zapošljava više od 800 ljudi u modnom biznisu i hotelijerstvu.

    Blic navodi da će starijem bratu Tomislavu pripasti sve što je porodica Momirović prethodnih godina napravila u hotelijerstvu – od luksuznog hotela na Zlatiboru koji je otvoren 2007. preko hotela na Javoru i apartmana u Budvi, do hotela u centru Beogradu, i novog hotela sa 170 soba i 200 zaposlenih u prestonici koji će biti otvoren početkom decembra ove godine. I ne samo to – Momirovići su već počeli da realizuju i srednjoročne planove koji u najkraćem znače nova ulaganja u ugostiteljske objekte u zemlji i regionu.

    Tridesetčetvorogodišnjem Urošu, s druge strane, istovremeno će pripasti modni biznis – proizvodnja i prodaja brenda osnovanog početkom devedesetih godina, sa desetinama lokala u vlasništvu širom Srbije. Mlađem bratu ostaje i realizacija već definisanih planova, odnosno izlazak kompanije na hrvatsko tržište, a potom i dalje jačanje brenda u regionu.

    Izvor: Blic

    Foto: Mona, Aleksandar Jančević

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE