Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    POSLOVNA INOVACIJA: „Jahu Japan“ razmatra skraćivanje radne nedelje na 4 dana

    BIZLife je pisao o japanskom fenomenu – smrti do koje je došlo zbog previše rada – karoši. Nije ni čudo da je Japan rangiran nisko kod ekonomski naprednih zemalja kada je reč o balansu posao-život.

    [preporucene_vesti ids=“255110″]

    Skoro 22 odsto zaposlenih u Japanu radi prekovremeno, što utiče na njihove privatne živote. Do pre nekoliko godina, Japan je važio za zemlju u kojoj se mnogo radi, ali u poslednje vreme i japanska vlada i same kompanije ulažu napor da se poboljšaju balans između posla i privatnog života.

    Poslednja u nizu kampanja koje je sponzorisala vlada, zove se „Premium Friday“, i ima za cilj da kompanije izbace jedan radni petak svakog meseca. Neke kompanije otišle su dalje, pa dozvoljavaju zaposlenima da petkom rade skraćeno ili da nekim danima rade od kuće.

    Jedna od kompanija koja je predvodnik promena jeste „Jahu Japan“ (Yahoo Japan), i trudi se već godinama da promoviše zdraviju radnu kulturu. Kompanija sada razmatra uvođenje vikenda od tri dana.

    Dajemo više slobode zaposlenima kada je u pitanju kako će raditi, i nadamo se da će izabrati stil koji im omogućava da rade najbolje što mogu, tako da produktivnost na nivou kompanije raste,“ rekla je za Bloomberg Megumi Jagita (Megumi Yagita), ispred kompanije.

    „Jahu Japan“ dozvoljava da oko 5.800 radnika radi od kuće pet dana mesečno, i daje zaposlenima koji žive daleko od kancelarija mesečno 130 dolara, kako bi se vozili brzim vozom.

    [preporucene_vesti ids=“238783″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE