Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Poslovni prostor odražava kulturu firme

    Kvalitetno radno okruženje podstiče produktivnost i optimizam zaposlenih, a kako bi se postigli najbolji rezultati, neophodno je prilagoditi ga ljudima koji ga svakodnevno koriste. Nove tehnologije donele su bolji pristup radu te uz promišljenu organizaciju, opremanje poslovnog prostora u rukama stručnjaka doprinosi boljem radu zaposlenih, uštedi prostora, ali i finansijskim benefitima.

    Vera Lukić, viši rukovodilac projekta vodeće konsultantske kuće za nekretnine CBS International, deo Cushman&Wakefield grupe, objašnjava kako radni prostor može doneti bolju komunikaciju između zaposlenih, ali i unaprediti njihovo poslovanje.

    Zahvaljujući višegodišnjem iskustvu, slušajući potrebe klijenata prilikom izlaska na teren, zajedničkim sastancima i radionicama, znamo šta je potrebno uraditi sa kancelarijskim prostorom kako bismo došli do rešenja koje najviše odgovara potrebama poslodavaca, za najoptimalniji iznos. Najveća prednost u radu sa našim timom je što imamo iskustva sa specifičnostima arhitekture i dinamike poslovnih prostora, delimo znanje sa klijentom, pa i bez najmanjeg znanja o projektovanju, veoma lako mogu da razumeju šta je to što radimo u svakom trenutku, ali i da imaju uvid u sve rokove i potencijalne rizike. Trudimo se da arhitekturom kreiramo kulturu firme, jer nam je cilj da promenom dizajna prostora podstičemo rad zaposlenih i njihovu interakciju – ističe Vera.

    Naša usluga organizacije, dizajna i opremanja prostora, a zatim i upravljanje procesom opremanja istog se primenju kako prilikom odabira novog poslovnog prostora klijenta koji tek ulazi na tržište, tako i kod klijenata koji se sele iz starog prostora u novi, ali ponajviše kod klijenata koji imaju potrebe za reorganizacijom postojećeg prostora. Prethodnih godina internacionalne kompanije su imale veću svest o potrebi angažovanja rukovodioca projekata, znajući da im takav  proces ubrzava i olakšava posao, odnosno omogućava da se neometano bave svojim tekućim aktivnostima. Ipak, pozitivna vest je i da lokalni poslodavci poslednjih godina postaju sve edukovaniji u ovom segment – kaže Vera i priča sa kojim se sve izazovima susreće u poslu.

    Naš zadatak je i da osluškujemo potrebe zaposlenih i razumemo viziju kompanije, ali i da se kroz dizajniranje enterijera kreiramo nov obrazac ponašanja. Praktikujemo da na samom startu oformimo tim, sastavljen od predstavnika kompanije iz različitih sektora i predstavnika našeg tima, kako bismo svi zajedno napravili najbolji proizvod. Definišu se vrednosti i dolazimo do smernica kako da te vrednosti implementiramo u prostoru. Potencijalni izazovi nastaju kada u toku procesa, nakon odobrenog i usvojenog rešenja, klijent poželi da promeni dizajn, uz očekivanja da dinamika i budžet ostaju nepromenjeni. Ipak, i u takvim situacijama pokušavamo da pronađemo najoptimalnije rešenje u okviru budžeta koji je optimalan za klijenta, trudeći se da rešenje ne izlazi iz planirane dinamike. Mi smo tim koji voli izazove, i kada ceo proces postavimo u vremenske okvire, planirani dizajn i pripreme za isti, preko nabavke do izvođenja radova, smanjujemo rizike na minimum koji bi mogli da ugroze rokove i krajnji ishod  – sigurna je Vera.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE