Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    5 pitanja, 5 odgovora sa Minom Kalezić

    Mina Kalezić je direktor marketinga i prodaje vodeće konsultantske kuće za nekretnine CBS International, deo Cushman & Wakefield grupe. Za BIZLife magazin odgovorila nam je na pet ključnih pitanja koja se tiču karijere, uspeha i poslovnog imidža.

    Šta je poslovni uspeh?

    Uspeh na bilo kom polju u životu predstavlja aktualizaciju naših ličnih stremljenja, uloženih napora, kao i sopstvene energije i strasti. U biznisu, kao i u životu, nije dovoljno da posao bude urađen – za uspeh je potrebno da verujete u ono što radite i lično se identifikujete sa svim naporima tima ka krajnjem cilju, koji na kraju dana i pravi razliku između korektno i uspešno obavljenog posla.

    Svet nekretnina, kao oblast mog rada, i dalje je mlada privredna grana u našoj zemlji, tako da je proces učenja, unapređivanja beskonačan. Samim tim, i dinamika posla, ali i ličnog razvoja, svakodnevno se menja. Sve je više internacionalnih investitora, klijenata čija praksa neminovno unosi novine, motivišući nas da se dalje unapređujemo, prilagođavamo pristup i nivo usluge, ali i nadograđujemo lični profesionalni integritet i znanja, koja klijentima na kraju dana donose željeni uspeh i profit na našem tržištu.

    Poslovni uspeh, samim tim, za mene znači da voliš i da veruješ u ono što radiš do mere da je to deo tvoje ličnosti, ali i da svaki neuspeh naučiš da prihvataš kao deo konstantnog procesa učenja i profesionalnog sazrevanja.

    Kako se gradi karijera?

    Ja je i dalje gradim. Mislim da mi svet nekretnina nikada neće dosaditi. S druge strane, smatram da je recept različit za svakog od nas. Ali verujem da su zajednički sastojci, definitivno, lični afinitet prema datoj profesiji, posvećenost, stalna potreba da odeš korak dalje, prihvataš novine i znanja, jer utoliko je zadovoljstvo veće sa svakim novim uspehom, i malim i velikim, jer ga osećate lično.

    Kažu da nas karijera ne određuje, ne definiše. Ja bih pre rekla da nas karijera pronalazi, otkriva nam lične potencijale i, jednostavno, postaje sastavni deo u razvoju i sazrevanju svakog od nas, pružajući nam priliku da budemo najbolja verzija sebe u svemu.

    Kako se postižu ciljevi i premašuju očekivani rezultati?

    U poslu sam često u prilici da učestvujem na razvojnim planovima projekata u svim aspektima i fazama realizacije biznis planova, i to na nivou od tri do pet godina unapred, koliko traje razvoj izgradnje jednog stambenog kompleksa, kao i da rezultatima premašujemo očekivane rezultate. Ostvarenje poslovnih ciljeva je retko individualan rad, uvek je snaga tima, bliske komunikacije svih uključenih strana i, pre svega, lična odgovornost svakog u lancu. To je ono što jedan poslovni cilj čini uspešno realizovanim.

    Nastojim da detaljno analiziram sve pozitivne i negativne aspekte mogućih scenarija razvoja i nikad kao osnov razmišljanja ne uzimam najgori scenario. Da bismo premašili očekivanja i da bismo bili najbolji u onom što radimo, mora da postoji ona doza ’ludila’ koja je svojstvena učesnicima na berzi, koja vas motiviše, vuče da želite više od sebe, više od ’čekliste’ da ste nešto obavili. To je onaj tajni sastojak koji razlikuje lidere poslovne svakodnevice.

    Da li su uspešni poslovni ljudi zaista posvećeni samo poslu ili su jednako uspešni na svim poljima?

    Uspeh, po mom mišljenju, nikad i nije uspeh ako je vezan za samo jedno polje života. Uspešni poslovni ljudi moraju da imaju izvor, bazu iz koje crpu inspiraciju i, pre svega, energiju da idu dalje. Neispunjenost na jednom polju definitivno reflektuje i drugo polje života, a balans je da svako polje života prihvatimo kao deo sebe i svog ličnog puta. Jedino tada svaki uspeh doživljavate kao istinsku sreću i zadovoljstvo.

    Da li su menadžeri pravi ambasadori svojih kompanija?

    Verujem da jesu. Imidž i snaga jedne kompanije leže u njenim ljudima. Menadžeri nemaju zadatak samo da budu ambasadori kompanije prema spoljnom svetu, već i ambasadori korporativnog duha u odnosu prema svojim timovima, mlađim generacijama, kao nosiocima razvoja kompanije.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: BIZLife/Sanda Mokanić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE