Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dobrom idejom do biznisa od 2,5 milijarde dolara

    Šta znači dobra ideja najbolje pokazuje primer mladog preduzetničkog trija iz Njujorka koji su za samo tri godine uspeli da rašire firmu koja je danas vredi dve milijarde dolara i zapošljava 2.500 ljudi.

    Kako piše Business Insider, Mattu Salzbergu i Iliai Papasu ideja o novom biznisu došla je 2011. godine kada su shvatili da na tržištu nedostaje novih sastojaka, novih recepata i novih kulinarskih tehnika koje bi mogle da se isprobaju kod kuće.

    Osnovali su startup "Blue Apron" čija je glavna namena ponuda novih recepata i sastojaka pretplatnicima, a sve u dogovoru sa lokalnim farmerima kako bi hrana uvek bila sveža i aktuelna, imajući u vidu godišnja doba.

    Kako bi priču upotpunio svojim iskustvom u prehrambenoj industriji, dvojac je pozvao dugogodišnjeg prijatelja Matthewa Wadiaka, koji je imao glavnu ulogu kao ekspert u poznavanju hrane.

    Do avgusta 2012. trojac je počeo sa prvim dostavama hrane na Menhetnu, a već dve godine kasnije dostavljali su milion obroka mesečno, dok je danas ta brojka dostigla neverojatnih pet miliona obroka na mesečnom nivou.

    Uprkos velikom uspehu, jedan od osnivača "Blue Aprona" tvrdi da je to tek početak. "Iako je iza nas tri godine rada, to je tek početak. Nismo učinili ni segmente stvari koje smo želeli, ali nema nikakvih problema jer imamo 10 do 15 godina ispred nas", zaključuje Salzberg.

    Foto: FB, Blue Apron

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE