Leksikon poslovne žene: Maja Bađin Georgijević, METRO Cash & Carry

PinterestFacebookTwitterShare

Maja Bađin Georgijević, rukovodilac Korporativnih komunikacija i odnosa sa javnošću, METRO Cash & Carry

Šta je za vas najbolja nagrada?

Uvek sebe počastim čokoladom! (Smeh.) U poslovnom smislu – prepoznavanje inicijativa i ostvarenih rezultata u pravom trenutku, dok vas još „vozi” adrenalin.

Ko je vaš poslovni uzor?

Žena koja se ostvarila u poslu i porodici, vodila velike timove i poslove u „onoj” Jugoslaviji, stizala da vodi domaćinstvo, podiže decu, bude supruga, mama i prijatelj, uvek odmerena, uvek dama i iznad situacije – moja mama! I onda, a i danas!

Šta prvo primetite kod sagovornika?

Kontakt očima, zainteresovanost da se čujemo, boju glasa, osmeh…

Da li je neko ko stvarno ume da sluša i čuje svoje sagovornike, što je lako zaključiti po tome kakve odgovore ili povratna pitanja dobijate. Pažljivo slušanje je ključ uspešnih dijaloga i razgovora uopšte.

Savet koji pamtite?

„Budi čovek!”

„Budi svoj čovek!”

Ravne cipele ili cipele na štiklu?

Zavisi od prilike, ali elegancija i udobnost uvek mogu da se uklope.

Da li obavezno prvo kupujete poslovnu garderobu?

Gotovo nikad. Moj poslovni stil oblačenja je u duhu naše (METRO Cash & Carry) korporativne kulture – biznis kežual.

Imate li skriveno utočište od obaveza?

Nije uvek skriveno, jer trenutke opuštanja volim često da podelim sa dragim i bliskim ljudima. Ipak, bez nekog „utočišta” teško da bismo uspešno izlazili na kraj sa svim obavezama i brigama koje nas okružuju.

Obožavam prirodu, vodu, more u bilo koje doba godine.

Da li je posao na prvom mestu?

Nije, ali profesionalna ispunjenost predstavlja izuzetno bitan aspekt života svake zrele, odgovorne i ispunjene osobe.

Šta ne propuštate na televiziji?

Pratim poslovne teme, informativne TV emisije, poneko gostovanje. U momentima opuštanja volim da gledam serije, poput Šerloka Holmsa, ali i neponovljive momke u emisiji PLJiŽ!

Šta slušate u kolima?

Rock radio, po navici, u kući i kolima. Volim muziku u kolima, posebno ujutru dok se vozim ka poslu, a vozim dosta dugo, tako da nije isključeno ni pevanje na auto-putu!

Poklon koji nikada nećete zaboraviti?

Bilo ih je dosta ‒ imam vrlo kreativnog supruga. Možda bih izdvojila sliku koju je naslikao na početku naše veze, u vreme dok sam aktivno jedrila. Neočekivano, nestvarno lepo, jak utisak! Pretpostavljate, naravno, da je jedrilica na slici. J

Kako je obučena poslovna žena sa stilom?

Upravo tako – sa ličnim stilom. Zaista verujem da su ukusi različiti, ali ako imate meru, a to će se uvek pokazati u vašem stavu, onda znači da ste odabrali i stil koji vam odgovara i koji možete dobro nositi – umesto da „odeća nosi vas”.

Da možete da izaberete jednu svetsku zvezdu, kome biste radili PR?

Robiju Vilijamsu.

Čime bi se vaš poslovni tim mogao pohvaliti?

Verujem da se, iznad svega, možemo pohvaliti pristojnošću i profesionalnošću. Trebalo bi da su to neke normalne karakteristike ljudi sa kojima sarađujete – da nismo obojeni predrasudama, da smo otvoreni, iskreni, dostupni, odgovorni, da svi razumemo šta je „time-managment” i da nismo „time-consuming”. Cenim ljude koji imaju šta smisleno da kažu i koji imaju energiju i brzinu u razmišljanju i radu. Jedino na taj način možemo kao tim da budemo efikasni i uspešni.

U šta je pametno uložiti novac?

Za svakog je to drugačiji odgovor. Ja smatram da je pametno uložen novac onaj koji zauzvrat pruža i materijalnu i nematerijalnu satisfakciju, bilo meni, bilo ljudima koji su meni bitni.

Da li je vaš posao našao vas ili ste našli vi njega?

Na neki način su oba scenarija bila u pitanju, ali u širem smislu komunikacija je sfera koja me je oduvek interesovala, tako da mislim da nije neobično da se bavim poslom kojim se bavim i ponosna sam što me još uvek iskreno raduje i zanima da radim u korporativnim komunikacijama.

Da ne radite za novac, šta biste radili?

Putovala bih širom sveta. Uživam u putovanjima, pokretu, saznavanju nekih novih stvari ili sticanju novih veština. Na taj način suprug i ja odgajamo i svog sina bukvalno od rođenja. Želimo da bude aktivan i mentalno radoznao od malih nogu.

 

Izvor: BIZLife magazin