CCC shoes&bags predstavio strategiju i dalji razvoj

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Poznati poljski brend za cipele i torbe CCC shoes&bags otvorio je svoju dvanaestu po redu prodavnicu u Srbiji, a medijma je tim povodom priredio poseban zadatak. Svi gosti našli su se u ulozi manekenki i manekena. Njihov zadatak je bio da naprave idealnu kombinaciju cipela i torbi. Inspektor Blaža i glumica Maja Šuša su se pobrinuli da pripradnicima sedme sile pomognu u odabiru pravih komada, dok ih je Dragana Jeftenić, marketing menadžer za Srbiju, detaljno upoznala sa brendom, tradicijom i daljim planovima.

„CCC nudi preko 70 marki obuće i torbi. Raznovrsnost modela i stilova garantuje mogućnost izbora cipela za svaku priliku. Dostupna cena i veliki broj prodavnica su garancija dostupnosti njihove ponude. U CCC radnjama ćete naći sve od elegantnih cipela za poseban događaj, preko kožnih neformalnih cipela do udobne sportske obuće, između ostalih Sprandi, Reebok, Puma, Adidas ili Skechers i za najmlađe – cipele sa slikama dečjih idola iz Disney crtanih filmova“, izjavila je Dragana,

„Ponosni smo što smo za relativno kratko vreme uspeli da otvorimo lanac prodavnica. Pokrili smo skoro sve delove Srbije i Beograd kao glavni grad. Cilj nam je da nastavimo u tom pravcu i da budemo lideri i na srpskom tržištu kada je u pitanju naš asortiman. CCC shoes&bags na globalnom nivou ima preko 1565 radnji, godišnje proda preko 50 miliona cipela i ostvari obrt od preko 1,2 milijarde evra. Ponosni smo na činjenu da danas za naš brend radi preko 15000 ljudi i da svi dišemo kao jedan tim. Ono što nas čeka jeste modernizacija i digitalizacija, spremamo se za e-commerce i u Srbiji, a u planu nam je i dalje širenje u zemljama kao što su Rusija, Rumunija, Bugarska. Naš brend je prepoznatljiv i po društveno odgovornom poslovanju, zbog čega nas naši kupci još više cene“, dodala je Dragana.
% | %

Izvor: BIZLife

Foto: Promo