Moët: Koncept visokokvalitetnog šampanjca

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: BIZlife magazin

Moët & Chandon osnovao je 1743. godine Klod Moet (Claude Moët), trgovac vinom, i originalno se zvao Moët et Cie (Moët and Co). Zasluge se pripisuju njegovom unuku, Žanu Remiju Moetu (Jean-Remy Moët), koji je, zapravo, šampanjac pretvorio u prestižni brend koji se distribuira širom sveta.

Žan Remi Moet je, zahvaljujući svojim ambicijama i iskustvima koje je stekao putujući po svetu, stvorio ovaj međunarodni brend neverovatnom brzinom, te je ovaj šampanjac bio veoma uspešno rasprostranjen na različitim mestima. Njegove lične posete Francuskoj i vizionarske ideje za poslovanje utemeljile su ih u elitni luksuzni brend, kakav je danas. Verovao je da je, iznad svega, taj šampanjac bio sve što zadovoljstvo može da donese. Tako je i danas.

Madam Pompadur (Madame de Pompadour) bila je njihov prvi ambasador, a njihov „imperijalni” zaštitni znak bio je namenjen u čast Napoleonu, njihovom prijatelju i lojalnom sledbeniku brenda. Ime „Chandon” je dodato 1832. godine, nakon penzionisanja Žana Remija, koji je tada predao kompaniju u ruke svog sina Viktora Moeta i zeta Pjera Gabrijela Šandona de Brijaja (Pierre-Gabriel Chandon de Briailles). Šandon je predstavio koncept visokokvalitetnog šampanjca i plasirao svoju prvu berbu 1842.

Moet & Chandon je najveći svetski proizvođač šampanjca, koji proizvodi preko 26 miliona boca godišnje. Ovaj prestižni brend šampanjca napravljen je u visokom standardu izvrsnosti. U njihovoj liniji šampanjaca su: „Moet & Chandon Imperial”, „Rose Imperial”, „Nectar Imperial” i „Grand Vintage”.

Izvor: BIZLife magazin

Foto: BIZlife magazin