Pošta Srbije objasnila zašto kasne i nestaju POŠILJKE IZ KINE

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pošta Srbije objasnila zašto kasne i nestaju POŠILJKE IZ KINE

    Pošta Srbije saopštila je da je jedan od razloga zbog čega kasne pošiljke iz Kine u Srbiju taj što prodavci često daju pogrešne instrukcije za praćenje pošiljaka.

    “Imajući u vidu rast broja pošiljaka generisanih internet trgovinom nakon popuštanja globalnih mera za suzbijanje pandemije koronavirusa, skrećemo pažnju da se građani i pošte u regionu, pa i u Srbiji, ponovo susreću sa situacijama da prodavci
    često daju pogrešne instrukcije za praćenje pošiljaka, zbog čega kupci nemaju pravu informaciju o tome kada roba treba da im stigne”, navodi Pošta u saopštenju.

    Kako dodaju, neregistrovane poštanske pošiljke koje su zbog niske cene i najzastupljenije, ne stižu uvek kao pošiljke iz Кine, već ih kineski trgovci često šalju preko logističkih centara širom sveta, pa se tako dešava da one u Srbiju i ostale
    države regiona dolaze iz Litvanije, Letonije, Turske, Solomonskih Ostrva, Holandije i drugih zemalja.

    U tom procesu, kineski operatori označavaju da je neregistrovana pošiljka stigla u zemlju odredišta čim roba napusti Кinu, odnosno logistički centar u nekoj od navedenih država, a što u većini slučajeva praktično znači da je pošiljka predata avio kompaniji na prevoz ili se nalazi u tranzitu.

    “Ističemo da Pošta Srbije na svojoj teritoriji korisnicima pruža usluge bez ikakvog zastoja, a prispele pošiljke iz međunarodnog saobraćaja uručuju se primaocu odmah nakon prispeća i sprovedenih carinskih procedura, shodno naznačenim adresama primalaca”, piše u saopštenju..

    Takođe, u cilju uspostavljanja dugoročne stabilne isporuke pošiljaka iz Кine, Pošta Srbije inicirala je direktne pregovore sa kineskim nacionalnim operatorom, a dodatno ubrzanje tokova internet trgovine očekuje se od januara 2022. godine, najavljenim uvođenjem direktne avio linije Air Serbia za Peking.

    Ovom prilikom ponovo skrećemo pažnju korisnicima i da broj pošiljke koji kupac može dobiti od prodavca iz Кine, a koji počinje slovnom oznakom U (drugo slovo u rasponu od A-Z) plus 9 cifara i na kraju ima kodnu oznaku zemlje porekla, nije broj za praćenje već predstavlja bar-kod oznaku koja se unosi kako bi se obezbedilo pružanje prekograničnih carisnkih najava.

    To znači da, bez obzira na prisustvo U identifikatora, a saglasno važećim međunarodnim propisima, za neregistrovane
    pošiljke nije predviđena opcija praćenja. Ukoliko kupci žele da prate status svojih pošiljaka, prilikom internet kupovine treba da odaberu opciju isporuke sa registrovanim praćenjem, navodi Pošta Srbije..

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE