Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nepoverenje: Korisnici nisu oprostili Fejsbuku

    Posle nedavnih skandala o privatnosti na društvenoj mreži Facebook postavljaju se pitanja da li se i koliko promenilo korišćenje društvenih mreža u svetu.

    Poverenje korisnika se promenilo značajno, ali upotreba društvenih medija i ne toliko, piše Forbes.

    Samo 24 odsto korisnika interneta iz Sjedinjenih Američkih Država smatra da će Facebook učiniti sve da zaštiti privatnost korisnika u budućnosti, rezultati su istraživanja „YouGov“.

    Poverenje se naročito smanjilo među mladim ljudima, ističu u istraživanju.

    U sličnom istraživanju, broj onih koji su se saglasili da Facebook štiti privatnost je opala sa 79 odsto u 2017. godine. na 27 odsto posle incidenta sa „Kembridž analitikom“ i podacima korisnika na Facebook-u.

    I dok je samo šest odsto korisnika Facebook-a u Ujedinjenom Kraljevstvu razmotrilo brisanje svojih nalooga, mnogi su preduzeli akcije da ograniče mogućnost kompanije da koristi i prodaje njihove podatke.

    Jedna trećina je uvela restrikcije u korišćenju Facebook-a. Četvrtina je prestala da deli svoju lokaciju na toj društvenoj mreži.

    U SAD je 44 odsto korisnika u istraživanju „Thomson Reuters“ reklo da je promenilo podatke o privatnosti na društvenoj mreži i počelo manje da ih deli sa svojim prijateljima i pratiocima. Njih 80 odsto je istaklo da je to zbog negativnih priča o Facebook-u i privatnosti na toj mreži.

    Kao rezultat, istraživačka kompanija „eMarketer“ procenjuje koliko će opasti korišćenje te mreže.

    „Dok je stepen korišćenja u Aziji i dalje jak, u Severnoj Americi je primetno da se ne menja mnogo, dok je u Evropi manji rast kao i u drugim delovima sveta“, kaže istraživačka kompanija.

    Zapravo, finansijski direktor Facebook-a je upozorio da je prema rezultatima „Q1“ kompanije da se u Evropi možda po prvi put smanjuje korišćenje te društvene mreže.

    Iz Facebook-a ipak tvrde da efekti nisu materijalni.

    „Neki korisnici su izabrali opciju da promene mogućnosti da budu targetirani, što smo očekivali, ali to se nije desilo u velikim razmerima“, kažu iz kompanije.

    Jedna stvar je, kako kaže Forbs, jasna – problem sa privatnosti je tu i otvoren je.

    I dok taj problem još uvek nije pogodio društvene medije po novčaniku, verovatno je da će uticati na njih u skorijoj budućnosti, posebno imajući u vidu da će Kalifornija, matična država te kompanije, razmotriti donošenje zakona o unapređenju prava privatnosti potrošača.

    Izvor: Forbes

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE