Poznati modni brend menja strategiju: Nema više velikih rasprodaja
Kako bi spasio brend koji tone iz dana u dan, H&M je odlučio da stane na kraj svojim superniskim cenama, piše Business Insider, a prenosi novac.hr
Predsednik Uprave nekadašnjeg kralja brze mode Karl – Johan Persson objavio je da H&M više neće imati velike rasprodaje po kojem je trenutno poznat.
Promena strategije rezultat je pada prodaje i pretrpanih skladišta proizvoda kompanije koji nikako da se prodaju. Ipak, upravo zbog toga kompanija je prošle godine objavila da će cene H&M-ovih proizvoda biti niže nego inače pa ova vest stiže kao veliko iznenađenje za javnost.
Slaba prodaja u četvrtom tromesečju, delimično je uzrokovana neravnotežama u asortimanu marke H&M, rezultirala je potrebom za značajnim rasprodajama u prvom tromjesečju 2018. – rekao je Persson u obraćanju investitorima prošlog proleća.
Naime, div brze mode je zbog rekordnih četiri milijarde dolara vrednih neprodanih proizvoda krajem 2018. zabeležio pad profita i to četvrti kvartal zaredom.
Pad prodaje diva brze mode počeo je još 2016. Zapravo, problem se stvorio kada je H&M naručio prevelike količine odeće oslanjajući se na vernost svojih dugogodišnjih kupaca, koji su ga, pak, “prevarili” i počeli kupovati na drugim mjestima (poput Zare i drugih brendova u vlasništvu španskog Inditexa).
Dodatno, kao razlog pada prodaje navodi se i loša prilagodba rastućoj online prodaji koju su drugi brendovi slične kategorije odavno uveli.
Izvor: Business Insider/Index.hr
Foto: Pixabay