Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Poznato je koliko će koštati karta u BG metrou

    Direktor JКP „Beogradski metro i voz“ Stanko Кantar kaže da će cena karte u beogradskom metrou biti beneficirana, kao u Evropi, i da je to podsticaj da što više ljudi koristi javni prevoz.

    Stanko Кantar rekao je da se metro može očekivati između 2025. i 2027. godine.

    Metro će, kako su nadležni najavili, biti deo javnog prevoza. Nalaziće se u jedinstvenom tarifnom sistemu, dodao je Кantar.

    To znači, kako je objasnio, da će biti ista cena za trolejbus, tramvaj, autobus i metro.

    Кantar je ukazao da su u Evropi to uvek beneficirane cene i da su podsticaj da što više ljudi koristi javni prevoz.

    U toku je, kako je naveo, potpisivanje sporazuma sa Francuskom o donaciji 8,7 miliona evra za izradu studije izvodljivosti sa idejnim projektom i studijom zaštite životne sredine.

    „Oni su dali ponudu i za iznos koji bi pokrio deo za koji su oni zainteresovani, a to su vozovi, elektromašinski sistemi, signalizacija, kontaktna mreža, šine, upravljanje, ventilacija“, navodi direktor „Beogradskog metroa i voza“.

    Gde će biti najniža tačka metroa

    Generalnim projektom od prošle godine, planirane su dve linije, a u studiju izvodljivosti će se uvrstiti i treća linija, da bi imali viziju razvoja sistema, navodi Кantar.

    https://www.bizlife.rs/biznis/poslovne-vesti/beobuild-ozbiljne-nelogicnosti-plana-za-beogradski-metro/

    Кaže da će jedna linija, dužine 21,5 kilometara, ići od Žarkova i Železnika do Mirijeva, a druga od Zemuna kroz centar grada, takođe do Mirijeva.

    Metro će ići i iznad i ispod zemlje, a Кantar navodi da će sve, osim dva i po kilometra na Makiškom polju, gde će se nalaziti i depo, biti podzemno.

    Među najnižim stanicama, 35 do 37 metara ispod zemlje, biće one na Trgu republike i kod Cvetkove pijace, napominje Кantar.

    „Izabrane su najopterećenije trase“

    Upitan zašto metro ide tim trasama, Кantar navodi da su studije pokazale da je najopterećeniji deo javnog prevoza trasa od Banovog brda do Mostarske petlje.

    Na drugom mestu je, kako je dodao, trasa kod Brankovog mosta između Zelenog venca i Ušća, kao i Bulevar despota Stefana.

    Na prvoj liniji gradi se i „Beograd na vodi“, koji će biti „pojedinačno najveći generator putovanja u Beogradu, jer će biti najveći stepen izgrađenosti u gradu“, istakao je direktor „Beogradskog metroa i voza“.

     

     

     

    Izvor: RTS

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE