Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Prada se izvinila zbog dizajna sa rasističkom konotacijom

    Italijanska luksuzna modna kompanija “Prada” objavila je da će uskoro osnovati “veće” za poštovanje razlika i suzbijanje rasizma, s obzirom na to da je tokom vikenda morala da iz njujorške trgovine povuče predmete koji su podsećali na rasističke karikature.

    „Hteli bismo da izrazimo naše iskreno žaljenje i izvinjenje zbog proizvoda ‘Pradamalia’ koji su zgranuli javnost. Povučeni su sa tržišta i neće se prodavati“, objavila je kompanija na društvenoj mreži Tviter.

    Niz predmeta postavljenih u izlogu Pradine prodavnice u četvrti SoHo, uzbunio je društvene mreže: na privescima za ključeve, futrolama za mobilne telefone i majicama bio je motiv koji je veoma podsećao na karikature „blackface“ – likove „crnaca s izbuljenim očima i debelim usnama“, kojima su u 19. i početkom 20. veka ismevani crnci.

    Prada se najpre branila tvrdeći da je reč o „izmišljenim likovima koji nemaju nikakve veze sa stvarnošću a naročito ne sa ‘blackfaceom'“, ali je ipak najavila da će povući sporne predmete.

    U vreme kada u Sjedinjenim Državama krajnja desnica doživljava uspon a policijsko nasilje nad crncima je sve češća pojava, svaki spomen na ‘blackface’ raspiruje strasti.

    Izvor: Seebiz

    Foto: Pixabay

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE