PREDSTAVLJAMO: Sedam knjiga koje bi svaki USPEŠAN ČOVEK trebalo da pročita!
Nije loše da sa vremena na vreme pročitamo knjige o uspešnim ljudima koji su svoj uspeh i bogatstvo stekli predanim i vrednim radom. Zato smo mi uz male konsultacije sa sajtom Inc. sastavili listu najboljih knjiga o preduzetnicima i preduzetništvu koje su izašle ove godine.
1. „Originals“ Adam Grant
Ova knjiga istražuje na koje sve načine možemo prepoznati dobru ideju, govoriti a da nas ne ućutkaju, oformiti dobar tim, izabrati pravo vreme za delanje, kontrolisati stah i sumnju, podsticati originalnost kod dece…
2. „#AskGaryVee“
Ova knjiga daće vam dobre savete vezane za marketing, društvene mreže, preduzetništvo kao i kako da iskoristite Tviter (Twitter) prilikom pokretanja malog biznisa. Takođe u njoj ćete saznati kako unajmljivanje poznatih ličnosti pomaže pri stvaranju ličnog brenda, kako da „lansirate“ proizvod i ostanete zdravi…
3. „The Third Wave“ Stiv Kejs
Pored hvalospeva o sopstvenoj ličnosti koje je tipično za mnoge izvršne direktore, Kejs objašnjava kako tehnološke kompanije, da bi bile uspešne u budućnosti, moraju ponovo promisliti o njihovoj vezi sa potrošačima, konkurencijom i posebno vladom.
4. „Find Your Extraordinary“ Džesika Dilulo Herrin
Ova knjiga nudi pregršt ideja i strategija namenjenih „prihvatanju sopstvene individualnosti koja će vam pomoći da verujete u sebe i kada ono što želite deluje nemoguće kao i da skupite hrabrost i stvorite sopstvenu definiciju sreće i uspeha“.
5. „Born for This“ Kris Giljbi
Knjiga nudi savete pomoću kojih možete pronaći idealan posao i sjajne radne uslove. Ona, takođe, daje savete o tome kako da na najbolji način stvorite planove koji će vam omogućiti da „pametnije rizikujete“ i zaradite više novca.
6. „The Power of Broke“ Dajmond Džon i Danijel Pejsner
Knjiga ima za cilj da vam pomogne da prevaziđete finansijske probleme i okrenete ih u svoju korist tako što ćete sa svojim korisnicima izgraditi prisniji odnos, iznositi svoje ideje na maštovitiji način, ostati usmereni na svoje ciljeve i izgrađivati originalna rešenja.
7. „Alibaba“ Dankan Klark
Knjiga je napisana sa namerom da ispriča priču o tome kako je Džek Ma stvorio Alibabu i pretvotio ga u jednu od najvećih svetskih kompanija, internet carstvo od kojih milione Kineza zavisi, o procesu njegovog prelaženja iz „običnog čoveka“ do ikone kineskog privatnog sektora.[preporucene_vesti ids=“231886″]
Izvor: BIZLife, Inc.com
Foto: Pixabay, Beta A.P
Piše: A. M.