Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Preduzetništvo Gvinet Paltrou: Napustila sam karijeru gde su mi ljubili d**e – i ne mogu biti srećnija

    Nije lako biti zvezda i pokrenuti sopstveni biznis od nule. O najvećim izazovima sa kojima se suretala i o uspehu njenog lifestyle brenda Goop, na LinkedInu piše Gvinet Paltrou (Gwinet Paltrow).

    Prenosimo vam neke delove njenog teksta:

    „Odluka koju sam donela 2008. godine da započnem nešto što će postati goop.com koji postoji i danas možda je bila nagla i ne baš dobro osmišljena. Imala sam savršen posao, i mada nisam mogla da pretpostavim šta će Goop postati, ipak sam razmišljala u kom pravcu bi sve moglo da ide…

    Mnogo godina bila sam prijateljica koju su stalno zvali za savet koje jelo da spreme za „dejt“, koji je novootvoreni restoran u Njujorku vredan posete, koja mesta pogledati u Parizu kada imate samo 48 sati… Delovalo mi je logično da se, s obzirom da sam već dugo „agregator“ informacija za koje sam smatrala da su korisne, kustos za prijatelje i porodicu, otvorim i celom svetu. Reakcija je bila izvanredna. Imala sam desetine hiljada pretplatnika i mnogo novinara i ljudi iz javnosti koji su bili u čudu zašto bih radila tako nešto.

    Čini mi se da je Dejvid Bouvi jednom rekao: „Nikada nemoj biti prva osoba koja će raditi nešto, budi druga“ – dobar savet za koji tada nisam znala. Nisam bila prva koja je sanjala da stvori lifestyle brend. Ne znam da li je to zaista i istina, ali mediji su pisali da sam prva glumica koja je ušla u preduzetničke vode, i inspirisala i neke druge glumice, da započnu to isto. Što se tiče digitalnog prostora, pretpostavljam da i jesam bila prva.

    Bilo je mnogo čudnih prepreka kada sam ušla u ovaj svet, posebno zbog toga što sam bila poznata po nečemu drugom, i ponekad je ta slava iz mog „prošlog života“, postavila pred moj startap život neka jedinstvena pitanja.

    Nikada nisam preterano marila šta zlonamerni tabloidi pišu o meni, ali uvek je bilo posledica. Na primer, nije ti svejedno kada te mama pozove da te pita da li je tačno da si kupila verenički prsten (Ne!) ili kada te banka koja ti je dala zajam pozove da pita – „Šta se dođavola dešava?!“ kada pročitaju da napuštaš sopstveni biznis. To me je stavilo pred izazov: Šta da radim sa svojim prošlim poslom i svim zamkama na koje nailazim?

    Kada se osvrnem na svoju karijeru, uviđam dve stvari: Nikada nisam igrala po pravilima i uvek sam čvrsto bila odana svojim instinktima, ponekad sa katastrofalnim posledicama. To se odražavalo i na moj izbor filmova… Ali takav stav me je doveo do toga gde sam sada…

    A gde je to?

    Ostavila sam karijeru gde su me ljudi ljubili u d**e da bi glumili sa mnom… Brinula sam samo o sebi, i samo o sebi, a sada sam odgovorna za prihode više od 50 ljudi. Ovih dana provodim svaki sat pokušavajući da primenim strategiju koju smo kreirali moj tim i ja – da učinimo goop lifestyle brendom broj 1… I sve to dok sam profesionalno ispunjena i srećnija nego ikada.

    Lekcije koje posle svega mogu da dam? Kultura je sve, zapošljavanje je sve. Debela koža je od suštinskog značaja. Verovanje u sebe je najvažnije.“

    Izvor: BIZLife

    Foto: LinkeIn/Printscreen

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE