Intervju sa direktorkom Vip mobile: „Naša mreža” – podrška preduzetništvu „na klik”

PinterestFacebookTwitterShare

Prva besplatna biznis aplikacija u Srbiji okuplja oko 700 registrovanih kompanija i 7000 onih koji su je preuzeli na svoje pametne uređaje, posle tek nešto više od pola godine postojanja

Kada govorimo o preduzetništvu u Srbiji, čini se da je nezaobilazna tema „Naša mreža”, prva besplatna biznis aplikacija (dostupna na Google Play i IOs) ikada lansirana u našoj zemlji. Iako je startovala tek pre nešto više od pola godine, ova jedinstvena platforma već sada okuplja snažnu zajednicu od oko 700 registrovanih kompanija i 7000 onih koji su je preuzeli na svoje pametne uređaje.

Ovu aplikaciju razvio je Vip mobile i namenio je prevashodno malim i srednjim preduzećima i preduzetnicima, koji su stub i glavni pokretač naše nacionalne privrede. O tome kako je ova kompanija došla na ideju da privrednicima uz pomoć novih tehnologija obezbedi prostor gde mogu da se informišu, međusobno povežu i pronađu neophodnu podršku u svakodnevnom poslovanju, razgovarali smo sa Brankom Pudrljom Durbabom, glavnom direktorkom za tržište u kompaniji Vip mobile.

Prema podacima, u ovom trenutku na Google Play Storeu dostupno je 2,8 milijardi, a na App Storeu 2,2 milijarde različitih aplikacija. Dakle, konkurencija je nesumnjivo velika, a borba za korisnike nemilosrdna. Kako ste u takvim uslovima uspeli da postignete veliki uspeh za kratko vreme?

Poznato je da su mala i srednja preduzeća ključ razvoja svake nacionalne privrede, pa i naše. Međutim, svi dostupni podaci, ankete i istraživanja pokazuju isto – upravo ovom sektoru najpotrebnija je podrška da sačuva i nastavi da razvija svoje poslovanje. „Naša mreža” rezultat je pažljivog osluškivanja i još pažljivijeg promišljanja – kako odgovoriti na te realne potrebe domaćih privrednika. Razvijena je na osnovu opsežnog istraživanja tržišta, obilaska terena i razgovora sa privrednicima širom Srbije i verujem da su upravo energija, vreme i resursi koje smo uložili u to da saznamo, a zatim i pružimo malim i srednjim biznisima ono što im je stvarno neophodno – ključ uspeha ove aplikacije.

Do kakvih saznanja ste došli u tom procesu – na koje je tačno potrebe malih i srednjih preduzeća „Naša mreža” odgovorila?

Najvažnija i gotovo nasušna potreba malih i srednjih preduzeća jeste da sklapaju nove poslovne saveze i šire posao. Zbog toga je „Naša mreža” razvijena tako da podstiče komunikaciju između kompanija, ali i konkretnu poslovnu saradnju kroz jedinstvene funkcionalnosti, poput digitalne nabavke. Uz to, ova aplikacija svojim članovima na raspolaganje stavlja čitavu bazu alata za svakodnevno vođenje posla, informacije o promenama u regulativi, trendovima, ali i savete i brojne pogodnosti i popuste. Najvažnije, potpuno je besplatna – tu je da malim i srednjim preduzećima pruži podršku bez ikakvih ulaganja.


Važna potvrda o relevantnosti stigla je iz Privredne komore Srbije, sa kojom ste organizovali biznis karavan kako biste njihove članove širom zemlje upoznali sa „Našom mrežom”. Na kakve ste reakcije naišli?

Biznis karavan prošao je kroz pet gradova u Srbiji i sa „Našom mrežom” upoznao više od 300 lokalnih privrednika. Aplikacija je imala neverovatan prijem i pobudila je veliko interesovanje vlasnika biznisa, što je za nas još jedna potvrda da smo na dobrom tragu da ovom platformom otvorimo nov prostor za razvoj malih i srednjih preduzeća u Srbiji.

Izvor: BIZLife magazin