Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    On je mlad ali ISKUSAN preduzetnik i prodaje NAJSKUPLJE čokolade u zemlji

    Pre samo tri godine Uroš Rajičević se upustio u vode privatnog biznisa. Nakon 10 godina rada u porodičnoj firmi odlučio je da osnuje svoju i postao zastupnik luksuznih brendova koji se teško nalaze na našem tržištu. Iako mlad, sa 28 godina on je zreo menadžer koji sigurnim koracima gradi svoje tržište. Njegove čokolade „chocoMe“ su  najskuplje u zemlji a verovatno i najluksuznije. Pored toga, zastupnik je još nekoliko lusuznih brendova, namenjenih  biznis svetu i kompanijama koje drže do sebe.

    „Privatnim poslom sam počeo da se bavim uz oca, pre oko 10 godina. Tada sam imao 18 godina. U toku studija sam uporedo radio. Bavio sam se trgovinom, maloprodajom, distribucijom raznih brendova u našoj porodičnoj firmi. Onda sam 2016. godine odlučio da započenm svoj posao sa nekim malo drugačijim asortimanom robe. Želeo sam da to budu premijum brendovi, kojih ovde nema. Nešto luksuzno, skupoceno i kvalitetno“, kaže Uroš.

    Njegova firma Brend Plus u asortimanu pored čokolada chocoMe ima i proizvode  Locherber, Pierre Cardin, Preciosa i Schwarzwolf .

    Uroš kaže da je po struci diplomirani ekonomista ali se oduvek bavio trgovinom.

    „Taj posao sam naučio od oca. Gledao sam ga kako to radi i trudio se da i ja na neki svoj način uradim. Naravno ima još puno toga da se uči i uradi, i na prodajnim veštinama i na širenju firme. Mi smo vrlo mala firma, za sad nas je troje zaposlenih“.

    Na pitanje zašto se odlučio da napravi svoju firmu a nije ostao da razvija posao pod okriljem porodične, Uroš kaže da je želeo da stvori nešto svoje.

    „Želeo sam da uradim nešto svoje, da ne budem u sklopu porodične firme. Hteo sam na taj način da se osamostalim i da radim program koji ne radi naša porodična firma. Hteo sam nešto novo, što ne postoji na našem tržištu. Zbog toga sam krenuo sam“.

    Problema u ovom, kao i u svakom drugom poslu ima, a jedan od ključnih na početku bili su mladi brendovi za koje se odlučio.

    „Teško je kad imate novu firmu i mlade brendove. Nemate nešto što je svima poznato. Poteškoća je bilo a ima ih i danas. Ali rešavamo ih u hodu jer ko nema problema nema ni posao“, smatra on.

    U poslovanju drži se dogovora i smatra da je vrlo važno da se i kupci i dobavljači ispoštuju.

    „Trudimo se da ne kasnimo sa plaćanjima, ni mi dobavljačima ni naši kupci nama. Možda je to u Srbiji retkost, ali kod nas je plaćanje uglavnom avansno, zato što i ja svoju robu u većini slučajeva plaćam avansno. Velikim firmama nije problem da sačekaju svoj novac 60 ili 90 dana, ali nama, kao maloj firmi, jeste. Zato kod manjih kupaca insistiram na avansnom plaćanju – da prvo plate a zatim i dobiju svoju robu“.

    Uroš se bavi veleprodajom korporativnih poklona,  ali na jesen planira da otvori prodajno mesto u šoping centru Rajićeva. Ukoliko se to pokaže isplativo, verovatno će otvarati prodaju i u drugim šoping centrima u Beogradu jer su to mesta gde je protok ljudi veliki.

    Svima koji razmišljaju da krenu u privatan biznis, Uroš poručuje da budu hrabri i upuste se u to.

    „Poruka za sve vršanjake koji rade za nekog drugog je da ukoliko imaju bilo kakvih mogućnosti, neka počnu da rade nešto za sebe. Bilo da su u pitanju usluge, trgovina ili proizvodnja. Jer ako se bar muče i rade, neka rade za sebe a ne za drugog. Niko ne može da vam garantuje da ćete uspeti ali ako postoji rad, trud i želja, mora da se pokaže i rezultat“, smatra on.

    Izvor: Bizlife

    Foto: Promo

    Piše: Tanja Njegomir

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE