X
  • English
X

Preduzetništvo

Zašto je važno za preduzetnike da razmišljaju van okvira?

PinterestFacebookTwitterShare

Business Cafe, popularno okupljanje preduzetnika širom regiona, biće po dvanaesti put održano u Beogradu 29.juna u 18h u Mixer Housu (Karađorđeva 46). Ovoga puta druženje se odvija pod sloganom „Van okvira“ a autorka projekta, zagrebačka preduzetnica Kristina Ercgović i njeni gosti, potrudiće se da publici pokažu koliko je važno i za preduzetnike inspirativno razmišljanje „van okvira“.

Gosti dvanaestog Business Cafea su: Miša Lukić, vodeći čovek agencije Publicis za centralnu i istočnu Evropu, osnivač marketinške agencije Leo Burnett, od 2013.godine i nosilac titule lider kreativnog mišljenja, Istok Radovanov, jedan od trojice kolega iz Zrenjanina koji su kreirali brend drvenih naočara Prayeyewear, Milena Radenković, osnivačica Makadama, mesta koje od zaborava radove starih zanatlija, umetnika i dizajnera i Dobrica Nikolić, vlasnik firme Ambalažerka.

Povezane vesti

Recepti za uspeh Miše Lukića

Piše: Tatjana Ostojić Uvek sam za Mišu Lukića, osnivača i vlasnika marketinške agencije Leo Burnett, mislila da je gospodin čovek, tako da

Gosti će, iz svog ugla, govoriti o tome koliko je važno razmišljati, ali i delovati, izvan uobičajenih okvira i podeliti sa publikom svoja iskustva u ličnom razvoju i u razvoju sopstvenih firmi.

Junski Business Cafe se završava modnom revijom u organizaciji Belgrade Workshopa, degustacijom Friškog jazačkog sira i muzičkim nastupom jednog od redovnih gostiju iz publike.

Ulaznice se mogu kupiti ONLINE na OVOM LINKU

Dosada je održano više od 100 susreta i ispričano više od 250 uspešnih preduzetničkih priča, susrete je posetilo oko 10 000 gostiju, vrednost novih poslova sklopljenih na BC je skoro 10 miliona evra.

Business cafe uživa podršku Privredne komore Srbije, sponzori su Wiener Staedtische osiguranje i Grand kafa, a organizacijski partner Mikser House.

Izvor: BIZLife