Pregazili konkurenciju: Ovo je najvredniji kineski brend
Povećanje vrednosti od 59 odsto na godišnjem nivou na 141 milijardu dolara pomoglo je gigantu e-trgovine Alibabi da zauzme prvo mesto na BrandZ listi 100 najvrednijih kineskih brendova, navodi se u izveštaju objavljenom u ponedeljak.
Ovo je prvi put da je firma proglašena najvrjednijim brendom Kine u godišnjem poretku.
Izveštaj je pokazao da je vrednost brenda Alibabe porasla 136 odsto u poslednjih pet godina na BrandZ Top 100 listi.
„Od prvog pojavljivanja na rang listi 2015. nakon IPO-a, Alibabino uzdizanje na prvo mesto 2019. godine odražava rast brenda koji je doprineo transformacionim promenama na kineskom tržištu“, navodi se u saopštenju.
Alibabu je na listi pratio investicioni konglomerat Tencent, koji je porastao na 138 milijardi dolara. Huavej, Baidu i JD su takođe među 10 najvrednijih kineskih brendova prema ovoj listi.
Up 59% with a brand value of $141bn, @AlibabaGroup is China’s #1 most valuable brand for 2019. How much do you think Alibaba has grown its brand over the past 5 years? Find out #BrandZChina https://t.co/o4B9cjlEmU pic.twitter.com/1tMzAMYciI
— BrandZ (@BrandZRankings) May 6, 2019
Izvor: BIZLife
Foto: Beta/AP