Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Priča direktora koji je zaposlenima odredio „minimalac od 70.000 dolara“ – 2 godine kasnije

    Den Prajs (Den Price) direktor kompanije „Gravity“ podelio je na LinkedInu svoju priču o eksperimentu sa povećanjem, odnosno izjednačavanjem plata. Prenosimo delove tog teksta, i podsećamo kako je sve krenulo:

    [preporucene_vesti ids=“113555″]

    „U aprilu 2015. godine objavio sam da će svaki zaposleni u mojoj kompaniji „Gravity Payments“, imati platu od minimum 70.000 dolara. Ovakva odluka brzo je dospela u naslove medija, i svi su odmah požurili, a većina njih nikada nije ni čula za „Gravity“, da predvide da li će najnoviji „minimalac“ doneti uspeh ili poraz kompaniji. Postoje i oni koji su se zapitali da li će kompanija moći sebi da priušti takvo povećanje plata.

    Danas, dve i po godine kasnije, mogu da kažem da su rezultati, iako veoma pozitivni, doneli i neke neočekivane izazove. Najveća mana odluke o minimalcu od 70.000 dolara jeste što je napravilo veliki nesporazum o tome ko smo mi kao kompanija. Naš cilj jeste da da pružimo finansijske usluge koje će pomoći nezavisnim biznisima, čije profite najčešće „pojedu“ provizije velikih banaka i drugih pružaoca usluga. Naša najveća snaga kao kompanije jeste strastveni pristup, i zbog toga ljudi žele da rade za nas.

    Ali zbog cele te medijske „frke“, postali smo poznati kao „70.000 dolara kompanija“. Ovakvo zvanje imalo je negativan uticaj na našu kompaniju – zbunjivalo je potencijalne klijente, i bacalo senko na našu posvećenost za zastupanje nezavisnih biznisa. Morali smo da potrošimo veliku količinu energije da bismo razbili zablude o tome šta je uopšte „Gravity Payments“.

    S druge strane, zaposleni su iskusili bolji kvalitet života, i mogli su da rade stvari koje ranije nisu mogli sebi da priušte zbog finansijske situacije. Dogodio se i „bejbi bum“ u kompaniji. Nakon objave o platama od 70.000 dolara čak trinaesto zaposlenih dobilo je decu… Veliki broj članova „Gravity“ tima kupilo je kuću, a neki od njih su pripadnici mlađe generacije.

    Sve u svemu, ne bih mogao da budem ponosniji na promene koje su se ukorenile u kompaniji. Ne znamo šta donosi sutra, ali dok god pomažemo našim ljudima da stvaraju bolju budućnot za sebe i svoje porodice, i dok god stvaramo okruženje u kome ljudi znaju da su sigurni i zbrinuti, ubeđen sam da možemo da se izborimo sa bilo kojim izazovom na našem putu.“

    Izvor: BIZLife

    Foto: Youtube/Printscreen

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Komentari

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE