Prihvatite kada vam neko kaže NE: To ne znači da treba da odustanete
Kada vas neko odbije i kaže vam NE, to ne znači da je razgovor gotov. To samo znači NE za sada.
Rekli su „NE“ – jaka stvar! Da li to znači da vaš proizvod ili usluga nisu dovoljno dobri? Da treba da odustanete? Da niko ne želi to što vi nudite ili da vas ne vole? Ne, to ne znači ništa od ovoga.
Ako će vam nešto pomoći da dostignete poslovni cilj, to je ISTRAJNOST. Bićete odbijeni i čućete reč NE mnogo puta. Ali postoji velika razlika kada čujete reč NE i kada poverujete u reč NE.
„NE“ znači „Ne za sada“ u 90% situacija. Kada od kiljenta dobijete negativan odgovor, treba da kažete HVALA i vratite se vašim planovima za dalje.
Da li je vaša ponuda bila dovoljno jasna? Da li je vaš proizvod dovoljno dobar? Da li razgovarate sa pravom osobom? Da li ste izgradili poverenje i dobar odnos sa ovom kompanijom ili osobom ili je potrebno još vremena pre trenutka prodaje?
Treba predivdeti šta je to što klijenta tera na odbijanje. Pobrinite se da imate rešenje i odgovor pre sastanka za svaku sumnju koju osoba sa kojom razgovarate može imati.
NE treba prihvatiti kao deo života. Da li to znači da treba da tugujete, odustanete i da se raspadnete? Naravno da NE! Prigrlite svako NE! Oni su prilika da vi rastete i evoluirate u nešto bolje i jače!
Izvor: BIZLife/Thrive Global
Foto: Pixabay