Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Prodaja farmerki NAGLO OPALA: Svi nose pidžame i trenerke

    Da bi se što više smanjili kontakti sa drugima, ljudi masovno ostaju kod kuće. U takvim okolnostima, farmerke verovatno nisu dobar izbor za boravak u kući i zato se mnogi odlučuju za funkcionalnu i udobnu odeću, uz minimalne promene ukoliko je potrebno obaviti neki poslovni video poziv.

    „Čak i pre koronavirusa, oni koji su radili od kuće rekli su da najčešće nose istu odeću za posao, vežbanje i preko vikenda“, rekla je Marija Rugolo, analitičarka industrijske odeće u NPD Grupi.

    Prodaja farmerki beleži nagli pad zbog epidemije zajedno sa ostalim poslovnim komadima odeće.

    Nekoliko prodajnih lanaca koji prodaju farmerke već su podneli zahtev za bankrot od kada je počela pandemija.

    Zatvaranje prodavnica na duži vremenski period i rad od kuće pokazali su se veoma štetnim za trgovce čiji je fokus poslovanja upravo ovaj komad odeće.

    „Industrija farmerki sada ima priliku da se poigra sa faktorom konforta. To će pomoći ovoj industriji da se izvuče“, rekla je Rugolo.

    Iako je pandemija proizvođače farmerki stavila u rizičnu grupu, Rugolo kaže da ipak prerano nazvati to „krajem farmerki“.

    „Trend farmerki nikada neće izumreti. Oni su osnovni komad odeće više od 100 godina“, rekla je Rugolo.

    Osim toga, kako navodi, u nekom trenutku će se ljudi sasvim sigurno umoriti od nošenja trenerki i pidžama.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE