Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    PROMENE u kupovini: Ikea uvodi PLAĆANJE VREMENOM

    Čuveni švedski lanac Ikea u Dubaiju uvodi mogućnost plaćanja vremenom koje je kupac potrošio da bi stigao do prodajnog objekta.

    Iako na prvi pogled deluje kao da se proizvodi dobijaju džabe, situacija je ipak nešto drugačija. Što vam više vremena treba da stignete do Ikeine radnje, više ćete moći da kupite, prenosi časopis Forbs.

    „Kupujte svojim vremenom“ (Buy With Your Time) – poruka je koju švedski lanac šalje u svet, najpre iz Dubaija. Sve što treba da uradite je da kasirima pokažete istoriju svog kretanja na telefonu koju je zabeležila aplikacija Gugl mape. To će biti dokaz koliko ste vremena potrošili putujući do prodavnice.

    Iako je u pitanju novina koja se odnosi isključivo na Ikeu u Dubaiju, u pitanju je potez koji širom otvara vrata ka važnim i radikalnim promenama kada je reč o kupovini i odnosu potrošača prema brendovima.

    Nov način plaćanja uvodi se istovremeno sa otvaranjem Ikeine nove radnje u Džabel Aliju, kvartu Dubaija prilično udaljenom od centra grada. Nema sumnje da će zbog nove „monete“ kupci češće dolaziti u Ikeu, provoditi više vremena u radnji, a samim tim i kupovati više.

    Ideja iza ovog poteza je da potrošači troše beskonačno mnogo vremena da bi stigli do Ikeinih prodajnih objekata jer su oni najčešće smešteni na samom kraju grada. U skladu s tim, uvedena je cena za svaki proizvod u „vremenskoj moneti“, čija vrednost je formirana na osnovu prosečnih primanja u Dubaiju.

    Na taj način, osim u dirhamima, potrošači u Dubaiju mogu plaćati ukupnim vremenom koje su potrošili na Ikeu.

    „Pre nego što smo pokrenuli kampanju, shvatili smo dve stvari: vreme je danas dragoceno i kupci troše ozbiljnu količinu vremena da bi došli do naših radnji, koje su nekad daleko od centra grada“, navode u Ikei Dubai i naglašavaju da je zbog toga važno nagraditi potrošače i odužiti im se.

    Izvor: RTS

    Foto: screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE