Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Aviokompanije će profilisati putnike kako bi odredile cenu karte?

    Aviokompanije se spremaju da otpočnu testiranje novog sistema prodaje karata kako bi poboljšale direktnu prodaju. Ovaj plan bi mogao da bude u primeni već od 2016. godine, prenosi business Insider.

    Za ovakav vid prodaje personalizovanih karata neophodni su lični podaci, kao i određeno članstvo onih koji često lete, istorija putovanja i upotrebe kreditnih kartica. To će aviokompanijama omogućiti da ponude popuste redovnim mušterijama, ali i određene usluge kao što su obroci, dodatno mesto za noge ili hitno ukrcavanje.

    Koliko je ovo dobro za klijente, još uvek je teško reći. Mnogi će verovatno imati odbojan stav iz straha da će podaci biti upotrebljeni kako bi im se karte naplatile skuplje. Takođe, ovo može biti otežavajuća okolnost i za agencije ukoliko nemaju mogućnost da ponude popuste koju će imati aviokompanije.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE