Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Aduti „za i protiv“ letovanja u Grčkoj

    Aduti grčkog turizma su gostoprimstvo, prijateljski odnos stanovnika, smeštaj, bezbednost, gastronomija, dok na mnogo čemu drugom bitnom za zadovoljstvo gostiju treba poraditi, zaključak je ankete i istraživanja Instituta Udruženja grčkih turističkih preduzeća (INSETE).

    Institut je obavio istraživanje u saradnji sa specijalizovanom međunarodnom analitičkom službom TRAVELSAT, koja obuhvata tipizirano anketiranje u 25 vodećih turističkih zemalja sveta.

    Objavljenim rezultatima istraživanja koje su preneli atinski mediji, Grčka je upoređena sa prosečnim vrednostima grupe „Južna Evropa“ koja, uz nju, obuhvata Španiju, Portugaliju, Italiju, Maltu, Tursku i Hrvatsku.

    Utvrđeno je da u toj grupi Grčka „značajno zaostaje“ za turističkim konkurentima po čistoći turističkih destinacija, po informisanju gostiju i oznakama bitnim za turiste. Zaostaje i zbog „anarhičnog urbanizma“, kako Grci nazivaju „divlju gradnju“, kao i po kvalitetu javnog prevoza, stanju puteva i po „ponudi iskustva na arheološkim nalazištima“.

    Na strani grčke ponude je i ocena gostiju o „dobrom odnosu kvaliteta i cena“ usluge, a naročito po pohvalama raznovrsnosti ponuđene ishrane.

    U poređenju sa prosekom grupe zemalja „Južna Evropa“, Grčka prednjači po „ispunjavanju očekivanja“ gostiju (indeks 207 u odnosu na indeks grupe 188, dok je maksimalni moguć indeks 500), ali zaostaje po odgovorima na pitanje gostima da li bi ponovo došli (36 odsto u odnosu na 46 odsto, što je prosek grupe).

    Posebno poglavlje istraživanja je „Iskustvo s plaže“, gde je Grčka iznad proseka konkurenata po lepoti kupališta (indeks 267 prema prosečnih 237 grupe, dok je maksimalni moguć indeks 500) i raznovrsnosti plaža (203 prema 174 grupe, a maksimalni moguć indeks je 500), kao i po bezbednosti plivanja u moru (219 prema indeksu grupe 177, dok je maksimum 500), ali je po čistoći plaža znatno ispod konkurenata (indeks 149 prema 183 od 500 mogućih).

    Grčka je dobila pozitivnu ocenu za „klasičan proizvod turizma kulture“ spomenici i znamenitosti, ali joj nedostaje raznovrsnost i specijalizacija ponude. U poređenju s konkurentima, Grčka kaska i po izgledu svojih gradova, širini trgovinske ponude i po vrstama razonode koje nudi gostima, utvrđeno je istraživanjem.

    Izvor: Beta

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Komentari

    • Vaske

      Jedino je samo Turska na milimetar iznad Grčke, svi ostali:Španija, Portugalija, Hrvatska, Malta pa i Crna Gora su dve stepenice niže od Grčke, gotovo u svim segmentima.

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE