Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    hotel održiv

    Kada treba BUKIRATI hotel a da pritom UŠTEDITE novac?

    Kada je pravi trenutak za bukiranje hotela? Hopper, aplikacija za planiranje putovanja koja koristi AI (veštačku inteligenciju) za predviđanje cena avionskih karata, proširila je svoju uslugu na hotele. Poput avio-karata, cene hotela su takođe dinamične – mogu da variraju u zavisnosti od potražnje putnika.

    Kada je gužva, cene su, normalno, veće. A kada hotel ima slobodne sobe koje treba popuniti, cene padaju. Aplikacija Hopper vam mnogo može pomoći kada planirate putovanje u sopstvenoj režiji, jer svojom tehnologijom omogućuje predviđanja za više od 270.000 hotela u više od 200 zemalja širom sveta.

    Kompanija je počela da testira algoritme predviđanja hotela još u oktobru 2017. godine, ali samo u Njujorku. U to vreme, izvršni direktor Hoppera Frederic Lalonde objasnio je kako se onlajn rezervacije hotela razlikuju od avionskih. Kada kupuju avionske karte, ljudi su obično u potrazi za najboljom cenom. Ali sa hotelima je to malo drugačije – drugi faktori ulaze u igru.

    Zato nove opcije omogućuju putnicima da suze pretragu ne samo na grad, već i na okruženje i zanimljiva mesta. Hoteli se mogu dodatno filtrirati po kvartu, rejtingu, ceni i njihovim sadržajima. Hopper kaže da će ljudi koji rezervišu u pravo vreme uštedeti u proseku 62 dolara po noći.

    Ali kada ljudi bukiraju hotele, oni obično cene provere samo tada na licu mesta ili čekaju do zadnjeg minuta da ih rezervišu. Da biste dobili najbolju ponudu, kompanija predlaže da postavite aplikaciju tako da prati cene hotela i šalje notifikacije (obaveštenja) kada cena „padne“.

    Vremenom, po podacima vaše selekcije, aplikacija Hopper će znati više o vašim hotelskim preferencijama. Na primer, ako uvek rezervišete hotele sa četiri ili pet zvezdica ili one sa bazenima, aplikacija će iskoristiti ove podatke kako bi ubuduće isfiltrirala bolje preporuke.

    Novo istraživanje koje su sproveli ljudi iz aplikacije Hopper otkriva kada je smeštaj najjeftiniji.

    Oni su analizirali na milione cena i zaključili da je dve nedelje pre puta idealan trenutak za rezervaciju, ako putujete u neki od velikih gradova, poput Njujorka.

    Cene smeštaja se ne menjaju previše u periodu od tri do šest meseci pre putovanja, ali cene soba počinju da padaju oko 12 nedelja pre putovanja. Po pravilu su najniže tačno dve nedelje pre rezervacije.

    Istraživači su otkrili i da najbolju cenu možete da dobijete u poslednjem trenutku, odnosno dan ili dva pre putovanja. ALI, tada je i veliki rizik da nećete pronaći smeštaj koji vam odgovara. Upravo zato je najbolji trenutak za kupovinu dve nedelje ranije.

    Ako planirate da putujete u manje gradove ili pak popularne sezonske destinacije, poput onih blizu plaža, trebalo bi da rezervišete nešto ranije. Tačnije, cene su najnižije tri meseca pre rezervacije i posle toga će se verovatno povećavati, pogotovo poslednjih nekoliko dana.

    Izvor: BIZLife/TechCrunch/DominoMagazin

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE