Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nimalo lak ZADATAK: Kako aviokompanije biraju filmove za putovanja?

    Pre nego što se zatvore vrata aviona, a vi se ugodno smestite i pripremite za let, moguće je da već imate listu filmova koju želite da pogledate.

    Kako se ti filmovi biraju?

    I dok neke aviokompanije izbor filmova prepuštaju spoljnim firmama, određene aviokompanije organizuju nalaženje radnika, koji potom raspravom odlučuju koji će filmovi biti dostupni na letu, prenosi Pun kufer.

    Tako recimo kompanija „Singapore Airlines“ ima 70 „filmskih stručnjaka“ iz različitih odeljenja i zemalja. Potpredsednik komisije za inovacije u proizvodnji, Ng Yung Han kaže da se ekipa za odabir filmova sastaje jednom mesečno u Singapuru, dok članovi iz drugih zemalja, svoja mišljenja šalju e – mailom.

    „Mišljenja članova pomažu nam pri odabiru filmova, te na taj način vidimo što je najpopularnije u njihovim zemljama“ – pojašnjava Han. Prilikom biranja filmova, najbitnije stavke svakako su popularnost, filmske nagrade i usklađenost s kulturnim normama. Naravno, bitna je i brzina, pa se iz „Singapore Airlinesa“ hvale da se kod njih filmovi mogu gledati već tri meseca nakon holivudske premijere.

    Ko je prvi postavio ekrane na sedišta?

    Prva kompanija koja je postavila ekrane na sedišta u avionima bila je „Emirates“, 1992. godine. Kod njih selekciju filmova radi relativno mali tim od osam članova. I dok pojedine kompanije bazu rade prema područjima gde se avionu kreću, putnicima „Emirates“ uvek je na raspolaganju oko 700 naslova, bez obzira ko su putnici.

    Izvor: Punkufer

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE