RAT RESTORANA na internetu – ugostitelji upozoravaju na PREVARE

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Jedan nekadašnji noćni klub u Zadru postao je restoran, a da mu je krenulo više nego dobro, piše Slobodna Dalmacija, svedoči rekordan broj pozitivnih ocena na jednom od najuticajnijih internet servisa, gde korisnici usluga restorana i barova ostavljaju svoje ocene na osnovu utiska koji je na njih ostavio taj ugostiteljski objekat.

Ima takvih primera mnogo i ništa u tome nema neobično i sporno, jer su već odavno takve recenzije postale najmoćnije „oružje“ restorana i barova u borbi s konkurencijom. Što više pozitivnih komentara i „zvezdica“ dobiju, što se bolje rangiraju na lestvicama najbolje ocenjenih ugostiteljskih objekata, imaju bolje preporuke za posetu.

Današnji gosti više ne šetaju gradom kako bi ugledali zgodan restoran pa ušli na ručak ili koltel. Oni jednostavno pogledaju u mobilni telefon, pronađu najbolje ocenjen restoran na internetu, pa puste da ih do njega dovede mobilni GPS-om i tako bez razmišljanja uđu na ručak.

Internet, digitalizacija i mobilni telefoni upravljaju životima, ali i turizmom i ugostiteljstvom. U tome nema ništa sporno jer ko dobro radi ima izvrsnu uslugu, prihvatljive cene, ugodan ambijent, volju i želju osoblja da ugode svakom gostu, imaju pravo i na odlične ocene, preporuke gostiju i bolju posetu.

Samo što neki zadarski ugostitelji upozoravaju da se u poslednje vreme pojavljuju prevare u davanju recenzija i ocena. Objašnjavaju to vrlo jednostavno: kako je moguće da neki tek otvoreni lokal ima već skoro stotinjak ocena excellent (izvrstan)?

Sve sami hvalospevi, jedan do drugog posetioci se nadmeću u tome ko će više da ishvali hranu, uslugu, osoblje, cene, lokaciju, ugođaj…

S takvim ocenama se tek otvoreni restoran, za koji niko od gostiju još nije dobro ni čuo, automatski popeo na listu najboljih restorana u Zadru, a oni koji rade godinama, trude se, bore za svakoga gosta i svaku recenziju, zaostaju daleko iza novopečenog.

Među ugostiteljima kruži uverenje da se prevara sastoji u tome što se pomoću određenih internet alata, a i nešto novca, mogu vrlo lako da „kupe“ pozitivne recenzije koje onda dovode goste kao pčele na med.

Ako želite u što kraćem vremenu da zaradite što više odličnih ocena na Trip Advisoru ili pak da skupite što veći broj pratilaca na Instagramu i Facebooku, za to u današnje moderno vreme itekako ima načina. Doslovno je potrebno nekoliko klikova mišem i kreditna kartica koja će vam omogućiti online kupovinu i vaše izvrsne ocene uskoro će se pojaviti na Trip Advisoru.

Kakva su vaša iskustva? Da li ste nekada poverovali oceni nekog restorana na internetu pa se onda razočarali?

Izvor: Slobodna Dalmacija

Foto: Pixabay