Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sajam turizma

    Sajam turizma protekao u znaku poslovnih susreta

    Uz prateće manifestacije: 10. Međunarodni sajam vina BeoWine, 15. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 15. Sajam suvenira “Vidi Srbiju“, 41. izdanje Međunarodnog beogradskog sajma turizma pružilo je najbolji uvid u trenutno stanje u oblasti turizma, hotelijerstva i ugostiteljstva, i otvorilo nove perspektive u razvoju turističke privrede.

    Kako je saopšteno, uz uvođenje značajnih novina u domenu poslovne posete, sajam je napravio iskorak i podstakao komunikaciju među izlagačima i poslovnim posetiocima.

    Pod sloganom “Leto je bliže nego što mislite” u halama Beogradskog sajma, turističku ponudu i smeštajne kapacitete, kulturu i običaje, vina i specijalitete, predstavilo je više od 650 direktnih izlagača i suizlagača iz 38 zemalja. Zajedno sa poslovnim gostima ukupno je bilo prisutno 40 država. Zajedno, na sve četiri manifestacije je učestvovalo više od 900 izlagača i 64.619 posetilaca.

    Najznačajniju novinu na Sajmu turizma 2019 predstavlja uvođenje B2B poslovnog portala, u saradnji sa poslovnim partnerima Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva. Po prvi put Beogradski sajam je kreirao model unapređenja poslovnih aktivnosti i povezivanja učesnika koji dolaze na Sajam turizma i prateće manifestacije. Ovim programom podstaknuto je međusobno umrežavanje i poslovna komunikacija između domaćih privrednika i profesionalaca iz sveta, koji dugi niz godina uspešno posluju u turizmu.

    Na poslovnom B2B portalu ukupno je registrovano 817 subjekata. Ukupan broj pregleda profila i zakazivanja sastanaka na B2B portalu je 8229 pre i 669 posle završetka manifestacije.

    Ovogodišnji sajam otvorio je potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić, uz izlaganje izuzetno pozitivne statistike i deviznog priliva u oblasti turizma. Ljajić je rekao da je 2018. bila rekordno uspešna turistička godina sa deviznim prilivom od turizma od 1,5 milijardi dolara i da je taj rezultat ostvaren dve godine ranije nego što je planirano Strategijom razvoja turizma i da je to najveća vrednost.

    Prvi put ove godine na Sajmu turizma predstavili su se Maldivi, a na sajam su se vratili Indonezija i Kuba.

    Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma bila je Bugarska, a dve države su ovim partnerstvom nastavile da unapređuju inače blisku turističku saradnju. Bugarska je nastupom na sajmu uspešno predstavila svoju kulturu i običaje uz mnogobrojne mogućnosti za putovanja i obilazak tokom čitave godine. Tokom sajma izvršena je primopredaja partnerstva, a zemlja partner Sajma turizma 2020. godine biće Arapska Republika Egipat.

    Srbija, zemlja domaćin Sajma turizma, već niz godina pozicionirana kao omiljena i nezaobilazna destinacija u ovom delu Evrope, predstavila se u hali 4 kroz preko 70 registorvanih prezentacija na štandovima i bini u hali 4, uz nastupe turistickih organizacija i gradova, gde su promovisane znamenitosti i domaći smeštajni kapaciteti.

    Ovogodišnji sajam obeležio je i izuzetno bogat i sadržajan prateći program, uz celodnevna dešavanja, gostovanja renomiranih stručnjaka i predavača, koji su kroz svoje edukativne prezentacije posetiocima pružili novo iskustvo i znanja i probudili želju za putovanjima.

    Tokom četiri sajamska dana, Beograd je bio turistički centar i grad kosmopolitskog duha, što je uz brojne prateće događaje, promocije, prezentacije i konferencije rezultiralo velikom pažnjom javnosti i predstavnika medija za Sajam turizma, kao i značajnim brojem objava, priloga, intervjua i reportaža sa samog događaja u digitalnim i štampanim medijima.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE