WIZZ AIR se pridružuje evropskoj kampanji za smanjenje broja nepristojnih putnika

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Wizz Air, jedna od avio-kompanija sa najvećom stopom rasta u Evropi i vodeći niskotarifni avio-prevoznik u centralnoj i istočnoj Evropi, pridružio se novoj kampanji Evropske agencije za bezbednost u avio-saobraćaju (EASA) pod nazivom „Ne na mom letu”, čiji cilj je smanjenje broja nepristojnih putnika na svim evropskim letovima i zaštita prava putnika na putovanje bez uznemiravanja.

Izvestan broj avio-letova u Evropskoj uniji remete putnici koji se nedolično ponašaju. Najmanje 70 odsto ovih incidenata podrazumeva i neki oblik agresivnosti. Mada se broj incidenata na letovima Wizz Aira nije menjao poslednjih godina, zahvaljujući strogim pravilima ove avio-kompanije i dobro obučenom osoblju, u avio-industriji je 2018. godine došlo do porasta nepristojnog ponašanja za 34 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

Iako je broj nepristojnih putnika veoma mali u odnosu na ukupan broj ljudi koji putuju avionom, uticaj njihovih postupaka i na nesmetane letove i na ostale putnike može da bude neproporcionalno velik. Bahato ponašanje, kao što je preterano konzumiranje alkohola i opijanje, pušenje u toaletu, verbalno ili fizičko nasilje nad posadom ili drugim putnicima ili nepoštovanje uputstava osoblja, dovodi do nepotrebnog rizika za normalno bavljanje leta zato što se posada ometa u redovnim dužnostima a može i da izazove velika kašnjenja.

Za Wizz Air, kao jednog od vodećih niskotarifnih avio-prevoznika u Evropi, bezbednost i sigurnost su uvek najveći prioritet. Ova avio-kompanija ima jednu od najmlađih i najmodernijih flota na svetu, uz prosečnu starost svojih 112 aviona tipa Airbus A320 i A321 od samo 4,5 godina. Takođe ima nultu toleranciju prema nepristojnom ponašanju usmerenom ka putnicima i osoblju koje broji 4,500 ljudi. Posvećeno i profesionalno obučeno osoblje Wizz Aira uspešno rešava probleme sa nepristojnim putnicima, u skladu sa stalnim sveobuhvatnim treninzima. Wizz Air tesno sarađuje sa lokalnim vlastima u vezi sa nepristojnim putnicima.

„Svaki putnik i član osoblja ima pravo na bezbedan let, bez verbalnog ili fizičkog maltretiranja. Putovanje treba da bude prijatno iskustvo, pri čemu se putnici odnose jedni prema drugima i prema kabinskom osoblju sa poštovanjem. Prošle godine smo prevezli 34 miliona putnika na svojim niskotarifnim letovima i uz našu sve širu mrežu ne možemo da dozvolimo da ni najmanja sitnica pokvari uživanje u letu toliko pristojnih i ljubaznih putnika. Zato smo odlučili da se pridružimo ovoj sjajnoj inicijativi agencije ESEA,a takođe molimo putnike da se pridruže našim naporima tako što će podeliti hešteg #notonmyflight na svojim društvenim profilima“, izjavio je ovim povodom Andraš Rado, menadžer korporativnih komunikacija Wizz Aira.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo