Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Reklama Lidla izazvala „buru“ u Srbiji

    Nemačka kompanija Lidl saopštila je da izuzetno žali zbog toga što je njihova marketinška kampanja „Savršen par“ kojom su promovisali otvaranje prodavnica u Srbiji u delu javnosti shvaćena „na način na koji nisu nameravali“.

    „Ideja naše kampanje nema za cilj da bilo koga omalovažava, već da promoviše ono po čemu je Lidl prepoznat u svetu, a to je najbolji odnos cene i kvaliteta“, naveo je Lidl i najavio da će uskoro emitovati nastavak reklame.

    Predsednica Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost i potpredsednica Vlade Srbije Zorana Mihajlović kritikovala je kompaniju Lidl zbog reklame u kojoj, kako je navela „ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet“, ocenivši da to „ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije“.

    Kompanija Lidl navela je da povezivanje bilo kog od likova u reklami sa samo jednim atributom nije bila njena namera i da je ideja za tu kampanju potekla iz gramatike srpskog jezika u kojem je reč kvalitet muškog roda, a reč cena ženskog.

    „Izuzetno mi je drago što je kompanija Lidl došla na naše tržište, što će uposliti veliki broj naših mladih ljudi, ali moram da primetim da marketinška kampanja u kojoj ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije“, navela je Mihajlović u saopštenju.

    Izvor: Beta

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Komentari

    • Sasa

      Dokon pop...

    • Danica

      Slažem se, to je i meni "ubolo" oko i uho.....

    • Iva

      Vi ozlojadjene i dokone zene stvarno nemate pametnija posla nego da u svemu nalazite uvredu i neku skrivenu poruku...Ke*a mi se od vas pametnica.Cu ti,ubolo je u uho....

    • Marijana

      meni je reklama iznad svega glupa! Kao angažuju neke marketinške magove, a moja baba bi bolji slogan ili reklamu smislila!!!

    • Natasa

      Znaci ovo samo na nas lici. Nijedne sekunde se nisam osetila neravnopravnom. Shvatila sam reklamu na nacin na koji i treba da se shvati.

    • Amphibious

      ...posto se svi iz vlasti tako lepo ophode prema gradjanima ove zemlje, a narocito prema gradjankama smanjivsi im plate na porodiljskom odsustvu...mrs, stoko!

    • Milos

      Mogli su bar da se izvine.

    • Rado Negledaković

      Serem vam se na ravnopravnost, ja poštujem moju ženu, ćerku, rođake, prijateljice, kume, komšinice, ma sve žene i ne treba mi niko da mi pametuje o ravnopravnosti. Ko je nesretan, taj će naći da su svi krivi zbog toga. Molim ljude koji nemaju pametnija posla ili uopšte nemaju posla neka ga traže.

    • cica

      Prvo je "stigao...(neću da ti kažem)... prodiksan", pa je onda "stigao... (neću da ti kažem)... ronhill", sada je "srigao veliki i mala ... (neću da ti kažem)... lidl", koji je sledeći "inovativni marketinški trik"?

    • Bojana

      Koga je briga za reklamu ..... svi znaju za Lidl ... reklama mu ne treba ...

    • Zivka Stankovic

      Kako vam ne smetaju reklame koje sa losim pokama..Reklama sa Lepom brenom koja pokazuje agresiju kad njen partner udara daskom po stolu ili reklama ukojoj majka kaze sinu"mars u sobu"i td.

    • deda

      A to što će se u tom Lidlu prodavati 80% uvezene robe, i što na još jedan način postajemo ekonomska kolonija... to mi se čini mnogo važnijom temom od rosdne ravnopravnosti. Svoju robu nam valjaju, a kobajagi faministi laju.

    • Јана

      Тај велики међународно познати трговачки "див", могао је бар мало (уколико је желео, а јесте, рекламу), да креативније осмисли своју маркетиншку поруку! Оваква реклама није достојна , ни угледа, ни реномеа компаније "Лидл". О укусима нас посматрача, не вреди расправљати... Мени лично се не допада.. Чуди ме како су ово одговорни људи Лидла и могли да пусте у етар...осим, ако су желели да поруче овом рекламом нешто друго....

    • Z

      Idemo lidleeeeee!!!!! Lepo kaže reklama,niska cena za visok kvalitet,sve što sam kupio u Lidle u Germany,bilo je jeftinije i kvalitetnije nego u Srbiji,kako je to moguće? Narode razmislite dobro šta kupujete u Srbiji Maxi,Idea.......

    • JOVANA

      Lidl će u Srbiji prodavati robu za istočno a ne zapadno tržište, kao i mnoge druge kompanije, jer smo mi zemlja u kojoj se boflor i nizak kvalitet najviše prodaje i jer smo nisko profitabilno rangirani. Ono što Lidl prodaje u Švajcarskoj, Nemačkoj ili Francuskoj je nešto što Srbija nikada neće videti. Pa i Kinezi imaju robu za istočno i zapadno tržište. Nažalost Srbija nema i ne želi da ima instrumente kojima bi cenzurisala robu niskog kvaliteta za svoje građane i vraćala u zemlju porekla.Reklamu nisam videla, a i da jesam, s obzirom da reklame uglavnom ne gledam, nije mi privukla pažnju, što je još jedan dokaz da nas i kroz reklame potcenjuju. Ko će gde da kupuje i šta, je stvar ličnog izbora i potreba.Onaj ko šalje poruku više govori o njemu nego o onome ko poruku treba da primi, a kako će ona biti primljena je opet stvar procene onoga ko je prima. Poštovana ministarka, potpredsednica Vlade i predsednica koordinacionog tela nažalost nema snage, a ni podrške predsednika i premijerke, ali ni predsednice Skupštine da se izbori ni sa jednim Zoranom Đorđevićem i Vulinom, pa Zakon još uvek negde tinja..... U svakom slučaju dobro je da budemo otvoreni prema svetu, ali i pogrešno da baš ''sve'' primamo radi lične promocije.Treba poraditi na proizvodnji zdrave hrane, zaštiti životne sredine kao i podsticaju domaćih proizvođača koji neće biti reketirani, već subvencionisani od strane države.......i tu hranu pre svega prodavati u Srbiji....jer budućnost Srbije je u razvoju poljoprivrede i proizvodnji zdrave hrane....

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE