Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Reklamne majice koje se vole

    Ako želite da podstaknete simpatije preme vašem brendu, bez obzira da li duže postoji ili ste ga tek osnovali, podela interesantnog reklamnog materijala može da bude pun pogodak.

    U zavisnosti od toga šta izaberete i za kakav se dizajn odlučite, prepoznatljivost vašeg brenda će se povećavati tokom vremena. Ukoliko se odlučite za štampanje reklamnih majica možete biti sigurni da ste izabrali najbolji put za upoznavanje šire publike sa novom zvezdom na tržištu ili povećanje vidljivosti vašeg brenda.

    Reklamne majice čak stvaraju emotivnu povezanost sa brendom jer se oznaka brenda nose na sebi.

    Omiljeni poklon kupaca

    Majice koje poklanjaju kompanije sasvim sigurno privlače veliku pažnju kupaca. Lepe i kvalitetne majice se nose dugo, naročito ako su dizajnerski dobro smišljene i odgovaraju senzibilitetu kupaca.

    Čak i kada su jednostavne, sa diskretnim logom u uglu, reklamne majice se čuvaju i nose bar na izlete ili po kući.

    Obzirom da su reklamne majice besplatne i da se dele kao poklon, izazivaju lepe reakcije kod klijenata čak i kada su prilično jednostavne.

    Pročitaj još : Brendirani poklon set

    Brendirani poklon set: najbolji marketinški potez vaše firme

    Svakako cilj svake firme i marketinških timova je da se zaista pogodi ukus ljudi koji će majicu nositi po gradu, odnosno tamo gde će ona najbolje pronositi ime brenda. Kada se planiraju reklamne poruke, slogani i dizajnerski kontekst treba imati na umu gde će se majica najviše nositi.

    Tačnije, gde vaša ciljna grupa može da provodi vreme u njoj i kakvo će joj biti okruženje. Majice koje na sebi nose motive vezane za zabavu, kao što je slučaj kod brendva alkoholnih pića, imaju cool grafike koje su pogodne za nošenje po klubovima i drugim mestima za izlaske.

    Time se vidljivost brenda širi baš tamo gde je potrebno.

    Omiljena reklamna majica može da se nosi i nekoliko godina ako se adekvatno čuva, što znači da se stvara poseban odnos kako prema majici kao predmetu, tako i prema brendu koji se na njoj nalazi. Na taj način se ostvaruje odlična povezanost sa brendom i identifikacija.

    Izaberite model, boju, stil

    Reklamne majice su široko primenljive i ne moraju da služe samo kao poklon klijentima. Mogu se dizajnirati tako da služe kao uniforma za prodavce, marketing tim ili zaposlene u servisu.

    Nose ih promoterke po dnevnim i noćnim promocijama, timovi za mali fudbal, volonteri na dobrotvornim akcijama i drugim situacima kada imaju za cilj jačanje osećaja pripadnosti timu. U zavisnosti od namene i planirane dužine upotrebe treba birati boje, modele i stil u kom će biti grafika.

    Ukoliko se planira masovna podela majica koje u kratkom roku treba da preplave ciljnu grupu najzgodnije je da se radi o univerzalnoj veličini kako bi se olakšalo planiranje i podela.

    Pored logoa, među reklamne poruke može da se uvrsti i naziv ključnog proizvoda, kao i  naziv sajta. Majice mogu da imaju samo diskretnu  grafiku na uglu grudi ali i štampu na celoj površini.

    Pri dizajniranju reklamnih majica treba precizirati poziciju na kojoj će se grafika nalaziti (grudi, leđa, rame).

    Štampanje dobrih reklamnih majica je pun pogodak gde god postoje razrađeni marketinški planovi ili pak samo instinkt vlasnika firme za poboljšanje promocije.

    Prilikom izbora štamparije za štampanje majica raspitajte se o njihovim referencama, tipu štampe koja se radi, modelima majica koje imaju na raspolaganju, ali i zatražite da pogledate uzorke. Ovo poslednje zahteva da odvojite neko vreme i posetite štampariju, ali i osigurava najbolje rezultate.

    Dizajn majice treba da pripremi školovani dizajner sa iskustvom, iako vam se posao čini naoko lakim. Ukoliko nemate svoje dizajnere, ovaj deo posla prepustite štampariji uz posebnu naknadu. Za dobre reklamne majice koje će sa zadovoljstvom nositi vaši klijenti, saradnici i/ili zaposleni vredi se potruditi.

    Preduzeće KLIK COMMERCE iz Beograda već 20 godina uspešno brendira razne proizvode iz svakodnevne upotrebe. Postavite vaš Brend na željeni proizvod i pustite ga da priča svoju priču i bez vašeg prisustva.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE