Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „S Tamarom u akciji“ kao formula iz bajke

    Trenutno se na RTS-u prikazuje sedma sezona emisije „S Tamarom u akciji“. Emisija uskoro proslavlja 100. epizodu sa prosečnim brojem gledalaca od preko milion. Kako za BIZLife magazin kaže autorka i voditeljka emisije Tamara Grujić, najteža, a verovatno i najdraža sezona svakako je bila prva.

    „Ne samo zato što smo započinjali novi format nego i zbog činjenice da smo bili na severu Kosova. Želeli smo da se izmestimo što dalje od Beograda i da prikažemo taj deo Srbije onako kako ga možda nijedna TV ekipa nije prikazala do tada“, kaže Grujić i napominje da je bilo mnogo prepreka da roba koja je neophodna za snimanje emisije pređe administrativni prelaz Jarinje.

    „Praktično smo krenuli u nepoznato, i u produkcijskom i u autorskom smislu. Na svu sreću, imali smo veliku podršku Kancelarije za KiM. Bez njihove logistike ne bismo mogli ništa, kao ni bez ogromnog poverenja glavnog sponzora ‒ „Sike”, kome je naša emisija praktično bila prvi komercijalni projekat, pa do svih ostalih sponzora, koji su nam verovali i dali podršku“, kaže ona i dodaje da je odmah posle uspeha prve sezone Javnom servisu bilo jasno da treba da zadrži emisiju u okviru svog programa.

    „Pritom, dobili smo termin koji je trebalo razraditi – petak u 21 čas je vreme za TV serije. Ljudi pred vikend žele da se opuste uz zabavni ili muzički sadržaj, mi smo, ipak, angažovana forma. Mnogo je TV projekata koji i dođu do nacionalne frekvencije, ali uspeh među nezavisnim produkcijama računa se tek kada ostvarite više sezona.“

    Koliko je „S Tamarom u akciji”, u stvari, „case study” za povezivanje jedne uspešne TV forme i društveno odgovornog ponašanja?

    Upravo je to meni, kao autoru, cilj, odnosno poruka svake epizode. Naravno da je osnovna tema emisije humanitarna akcija u kojoj se za određeno vreme renovira dom socijalno ugroženoj porodici, ali to nije naša originalna ideja, emisije sa sličnom franšizom postoje svuda u svetu. Ono što sam lično htela jeste i da u svakoj emisiji, pored osnovne teme, promovišemo i prirodne lepote naše zemlje, ali i odgovorno ponašanje pojedinca, kako prema prirodi, tako i u sociološkom smislu.

    Koliko su kompanije u Srbiji spremne da su uključe u jedan ovakav projekat, barem iz vašeg iskustva?

    Naši sponzori uglavnom kažu: „Uopšte nam nije važna prodaja ili klasičan marketing kada je tvoja emisija u pitanju; u tvojoj emisiji treba učestvovati iz ljudskih razloga.” Upravo to je odgovor na vaše pitanje.

    Da li kompanije učestvovanje u vašoj emisiji shvataju kao dobar marketinški potez ili kao deo svojih CSR aktivnosti?

    Bez obzira na sve, sigurno i jedno i drugo. Da nemaju dobar „feed back” u prodajnom smislu, ne bi godinama pratili naš rad. Jednostavno, mi smo vrlo dobro spojili lepo i korisno. Takođe, vrsta naših sponzora, a to su firme koje proizvode građevinski materijal i opremu za dom, nemaju puno ovako dobrih prilika da plasiraju svoje proizvode. I to je velika sreća.

    Da li ste vi, kada ste počinjali sa projektom, očekivali ovakav uspeh emisije?

    Iskrena da budem, da. Ali ne zato što sam nešto mnogo pametna. U dramaturškom smislu, ova emisija je jednostavno „win-win” situacija. Tužan početak, srećan kraj. Najjednostavnije rečeno – formula iz bajke. Ovu formu, jednostavno, gledaoci vole.

    _____________________________________________________________

    Vi ste sada, praktično, preduzetnik. Kako se snalazite u tim vodama?

    Plivam, borim se. Svake sezone borba za novi ugovor sa emiterom i borba da održimo iste sponzore. Znate, kada jednom uđete u preduzetničke vode, kada izađete iz sigurnog sistema redovne plate, teško se u taj sistem vraćate. Preduzetničke vode, uz sve svoje mane, daju vrstu slobode koja je neodoljiva. Uspeh treba postići, to je činjenica. Kada sam dobila otkaz na Prvoj televiziji, niko nije ni pomislio da bih ovaj format mogla da unapredim i da pređem potpuno sama, osnivanjem sopstvene produkcije sa suprugom, na Javni servis. Pa eto, i to se ostvarilo. Još je teže bilo opravdavati iz sezone i u sezonu isti uspeh i kvalitet programa, visok rejting. To je, zapravo, najteže od svega. Pa eto, u ovoj sezoni ćemo preći jubilarnu 100. epizodu, odnosno Akciju, i to sa prosečnim brojem gledalaca od 1.350.000 po epizodi tokom svih sezona.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: S Tamarom u akciji

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE