Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Saveti za uređenje moderne kancelarije

    Moderno uređena kancelarija, osim odličnih vizuelnih rešenja, nudi bolje uslove rada za zaposlene, funkcionalno, bezbedno i prijatno radno okruženje, a takođe ima za cilj da klijentima koji u nju u dođu u najboljem svetlu predstavi vašu firmu i vaše poslovanje. Vreme kada su se zidovi kancelarija bojili u krem boju, kada su radni stolovi bili isključivo drveni, a stolice u kancelariji plave, davno je prošlo. U uređivanju modernih kancelarija traži se kreativnost koja će vam pomoći da stvorite insipirativno i zanimljivo mesto za svakog zaposlenog.

    Čak i samo povremeno preuređivanje radnog prostora može biti dovoljno da vaša kancelarija izgleda vrhunski i da se vi i vaše kolege, odnosno vaši zaposleni, u njoj osećate dobro. To je odličan način da osvežite ambijent, a da pritom ne morate da pravite neke velike promene kao što su rebrendiranje ili premeštanje poslovnog prostora na novu lokaciju.

    Međutim, čak iako razmišljate da promenite samo nekoliko detalja, to neće biti ni malo lak zadatak. Savršen poslovni prostor je različit za svaku firmu ili kompaniju, ali oni elementi koji ga čine atraktivnim, funkcionalnim i prijatnim su uglavnom univerzalni i samo ih je potrebno pravilno iskombinovati kako bi se uklopili u vaš plan uređenja. Pročitajte savete za uređenje kancelarijskog prostora tako da od njega dobijete modernu kancelariju koja će biti usklađena sa vašim poslovanjem.

    Odaberite odgovarajući pod za kancelariju

    Da bi izgled kancelarije bio kompletan, veoma je važno koji ćete pod odabrati. U stvari, ako ste doneli odluku da preuredite svoj radni prostor, prva stvar o kojoj treba da razmislite je upravo kakav će pod imati kancelarija. Kancelarijski pod je najvažniji za prvi utisak koji klijenti steknu o vašoj kancelariji i vašem poslovanju uopšte kada vas posećuju. Šta je to na šta treba obratiti pažnju prilikom odabira odgovarajćeg poda?

    Izgled poda

    Isto kao i u svakom stambenom prostoru, pod je kruna izgleda vaše nove kancelarije. Bez obzira na to kakav dizajn ili trend tražite – gladak pod, živopisan, tradicionalan itd. – morate još u početnoj fazi planiranja veoma dobro razmisliti o tome kako će se pod koji odaberete uklopiti u ostatak enterijera.

    Frekventnost

    Razmislite o tome koliko ljudi dnevno prolazi kroz vašu kancelariju. To će uticati na izbor vrste poda koju treba da odaberete. Ako imate puno zaposlenih i ako vas svakodnevno posećuje veći broj klijenata, onda treba odabrati kvalitetne i izdržljive podove otporne na habanje. Odlično rešenje je laminat, ali samo onaj vrhunskog kvaliteta, od proverenih proizvođača kao što je MV Selection. Alternativa mogu da budu luksuzni vinilni podovi ili linoleum.

    Trajnost i održavanje kancelarijskog poda

    Nov luksuzni itison ili tepih za vašu prostoriju za sastanke koji se uklapa sa ostalim elementima u kancelariji može vam se učiniti kao odlična ideja. Međutim, šta će se dogoditi ako klijent prospe šoljicu kafe na vaš tepih? Sigurno ne želite da svakog dana skidate fleke sa tepiha, a ne želite ni da ga menjate na svakih mesec dana. Dakle, potrebno je pronaći dugoročno rešenje, a najbolja opcija su tvrdi podovi koji su laki za održavanje, poput laminata, keramičkih ili mermernih pločica.

    Troškovi

    Šta god da je vaša ideja, imajte na umu jedno: Nemojte štedeti na podovima za kancelariju! Dugotrajni podovi više koštaju, ali ne kupujete ih svaki dan. Jeftini pod će vam možda uštedeti novac, ali samo na kratke staze, jer ćete verovatno morati da ga zamenite već za par godina.

    Unesite više svetlosti u vaš radni prostor

    Svaki dobar radni prostor mora da bude svetao i prozračan. Dokazano je da prirodna svetlost čini ljude srećnijim i produktivnijim, te samim tim može biti od velike koristiti kada je u pitanju efikasnost rada zaposlenih.

    Ako vašem poslovnom prostoru obezbedite više prirodnog svetla stvorićete privlačnije i kreativnijie radno okruženje. Osim toga, smanjena upotreba veštačkog osvetljenja može na duži rok da smanji troškove za električnu energiju, a novac koji uštedite na taj način možete investirati u druge namene vezane za uređenje kancelarije.

    Otvorite prostor

    Bez obzira na to koliko je prostor u kome radite prostran ili skučen, uvek ga možete učiniti bar vizuelno većim nego što zaista jeste, ali i upotrebiti neke trikove kako biste dobili još malo mesta. Ako to znači da treba da uklonite kancelarijske pregrade ili potpuno preuredite raspored stolova, slobodno to i učinite.  Ne samo da ćete na taj način maksimalno iskoristiti prostor koji vam je na raspolaganju, već ćete i zaposlenima dati više prostora za neposrednu međusobnu komunikaciju i saradnju. Tako možete povećati efikasnost u radu, jer će se službenici osećati slobodnije i imati bolje uslove za timski rad.

    Obezbedite zaposlenima prostor za odmor i opuštanje

    Moderni poslovni prostori su mnogo više od obične kancelarije pretrpane radnim stolovima, stolicama i računarima. Današnji preduzetnici i kompanije odlično razumeju potrebu svojih zaposlenih da se odvoje od tipičnog kancelarijskog okruženja i obezbeđuju im drugačiji prostor koji će podstaći kreativnost i efikasnost u radu.  Drugim rečima, taj prostor za odmor u sklopu kancelarije ne treba da bude opremljen krevetima za spavanje, već treba pre svega da služi za povećanje produktivnosti rada.

    Velika prednost uređenja prostora za odmor radnika jeste puna sloboda u dizajniranju, na način na koji vi to želite. Ove prosorije ne moraju da budu uređene kao i ostali kancelarijski prostor, već postoji puno mogućnosti da ih dizajnirate tako da deluju što zabavnije i inspirativnije za zaposlene i da istovremeno budu moderne. Popričajte sa vašim kolegama i zaposlenima o tome kako bi oni želeli da izgleda njihov prostor za predah od rada i uvažite sve njihove sugestije koje vam deluju interesantno.

    Uložite u kvalitetan nameštaj

    Kao i za svaki drugi proizvod, i kod kupovine nameštaja važi pravilo: „ako kupite jeftino, kupovaćete dva puta“. Izdvojite veći budžet za investiranje u kvalitetan kancelarijski nameštaj koji će trajati dugo. Kancelarijski nameštaj se upotrebljava svakodnevno, pa je od presudnog značaja da bude izrađen od najboljih materijala.

    Osim toga, veoma je važno da kancelarijski nameštaj bude funkcionalan i udoban. Kupujte radne stolove sa fiokama i pregradama gde zaposleni mogu da odlože sav potreban materijal i dokumentaciju na način da im uvek sve bude na dohvat ruke. Birajte ergonomske radne stolice u kojima će zaposleni moći da provedu duže vremena bez velikog zamaranja, jer umor smanjuje produktivnost i fokusiranost na radne zadatke.

    Opremite kancelariju elemetima koji poboljavaju raspoloženje

    Jedna od osnovnih karakteristika modernog kancelarijskog prostora jeste fokus na prijatno okruženje. Važno je da radni prostor bude mesto u kome zaposleni žele da provode vreme, pa je u najboljem interesu poslodavca da to i obezbedi. Elementi za povećanje raspoloženja, kao što su, na primer, saksije sa dekorativnim biljkama, umetničke slike i drugi umetnički predmeti, stvoriće pozitivnu atmosferu u vašoj kancelariji, koja će poboljšati raspoloženje zaposlenih, a samim tim, oni će biti više motivisani za rad.

    Brendirajte vašu kancelariju

    Uključivanje predmeta i materijala vezanih za vaš brend prilikom dizajniranja moderne kancelarije predstavlja sjajan način da se izgradi snažan identitet vašeg brenda i vašeg biznisa. Prikažite proizvode vaše firme i marketinški materijal, od hemijskih olovki sa vašim logom, preko rokovnika, šoljica za kafu, pa sve do zidnih i stonih promotivnih kalendara.

    Upotreba boja u isticanju brenda

    Mnogi ne pridaju veliki značaj upotrebi boja u kancelarijskom prostoru, pa je čak i potpuno zanemaruju. Međutim, to je velika greška. Prava kombinacija boja ima veliki uticaj na to kako će vaša kancelarija izgledati i kako će se zaposleni osećati u njoj. Jedna ili dve boje – i već je ogroman rizik da ambijent u kancelariji bude monoton. Sa druge strane, nije dobro ni preterivati sa bojama i sa isticanjem brenda.

    Pretpostavimo da je logo vaše firme plave boje. Sigurno je da nećete celu kancelariju obojiti plavom bojom, ali je svakako dobra ideja da ubacite pojedine plave elemente u radni prostor. Stavite naglasak na pojedine delove kancelarije uz pomoć osvetljenja. To bi mogao da bude jedan deo kancelarije, neko umetničko delo ili čak komad nameštaja koji se uklapa u boje brenda.

    Manji kancelarijski predmeti mogu da govore puno toga o brendu i da omoguće dodavanje boja brenda u vaš poslovni prostor. Kancelarijski materijal, šolje, podloge za miša, pa čak i kancelarijske stolice u boji vašeg brenda omogućiće vam da na suptilan način ostavite snažan utisak na sve klijente koji posećuju vašu modernu kancelariju, ali i na vaše službenike.

    Izvor: PR tekst

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE