Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sexy shop je pre svega NAČIN ŽIVOTA – oglas za posao zapalio društvene mreže

    Oglasi za posao u Srbiji sve su interesantniji i inovativniji pa se potencijalni kandidati traže i preko raznih pričica, video poruka, kvizova,…

    Za pojedine deficitarne pozicije za koje je veoma teško naći kandidate postoji i nagrada za preporuku.

    Jedan oglas za posao izaziva ovih dana priličnu pažnju na društvenim mrežama, ne toliko zbog toga što je reč o poziciji u jednom Sexy šopu, već više zbog načina na koji je napisan.

    Marketing profesionalci koji pozdravljaju što je oglas za poziciju digital marketing experta napisan, kako kažu, out of the box, ali smatraju i da su neki upotrebljeni termini u najmanju ruku drugačiji, odnosno nestandardni.

    Tako se u delu oglasa naslovljenim pod “Ti znaš?” navodi:

    “Da samo hrabri i uporni ostvaruju svoje ciljeve, da za 1 radni dan testiraš funkcionalnost biznis modela, da je potrebno puno rada i odricanja, da bi se došlo do velike plate i bonusa, da je odgovornost za ostvarene i neostvarene rezultate u potpunosti na tvojim plećima, da je konzumiranje duvanskog dima štetno za zdravlje i opasno za opremu na kojoj radiš,…”

    Sa druge strane, sekcija “Ti NE voliš?” sadrži i:

    “Da ti neko glumi velikog gazdu, a da ti plata kasni!, da slušaš i rešavaš porodične probleme direktora, vlasnika, kolega i ostalih zaposlenih, da ti stalno neko prosipa pamet kako se nešto radi i kako ti ne znaš ništa i malo vrediš, da ti se neko ulizuje, cile, mile, dušo, pile, a da ti radi iza leđa,…”

    Na kraju se navodi da im je za tu poziciju “potrebna osoba od nemerljivog poverenja, koja će zajedno sa nama ostaviti srce i dušu u poslu, u cilju da sa celokupnim timom i direktorom, Sexy Shop od veličine mikro preduzeća u narednih 10 godina dovede do veličine srednjeg preduzeća. …Najkraće u jednoj rečenici, ispoštuj ti nas i mi ćemo ispoštovati tebe!”

    Ovaj oglas je svakako primećen i vidljiviji je nego da je napisan klasičnim stilom. Ipak, ostaje pitanje da li će to dovesti do više kandidata i kvalitetnije ponude za konkretnog poslodavca.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE