Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta je to što MILENIJALCI žele od posla? Donosimo vam TRI velike ISTINE

    Nedavno istraživanje zaposlenih milenijalaca (rođeni od početka osamdesetih do sredine devedesetih godina) otkrilo je da više od polovine (61%) učesnika danas ostaje na poslu na kojem je trenutno ne zato što ih posao ispunjava, već iz sasvim drugačijih razloga.

    Šta je to što milenijalci žele od svog posla? Donosimo vam tri velike istine:

    1. Plata je bitna

    Na pitanje šta bi pomoglo da ih neki posao više ispunjava, 87% milenijalaca je odgovorilo – veća plata.

    Ovo može biti pomalo iznenađujuće za generacije koje su bile spremne da rade za manje novca u zamenu za posao koji vole i koji ih ispunjava.

    Bez obzira na to, ovaj iskren i praktičan odgovor ne treba ni da čudi s obzirom na višegodišnje niske plate i plivanje u dugovima koje premašuje državne granice.

    A budući da je istraživanje rađeno u Americi, njihova realnost je da više od 44 miliona Amerikanaca u proseku ima 33.000 dolara studentskog duga, dok milenijalci starosti od 25 do 34 godine imaju neverovatnih 42.000 dolara duga.

    Mnogi milenijalci žive preko svojih mogućnosti ili trenutnih zarada jer nisu u stanju da pokriju svoje osnovne troškove života.

    U stvari, 4 od 10 milenijala kažu da su njihovi svakodnevni troškovi kao što su namirnice, briga o deci i komunalije glavni razlozi duga na kreditnim karticama.

    Poslodavci da se probude

    Ako kao poslodavac ne možete radnicima da obezbedite platu kojom mogu da se izdržavaju, zaposleni (bili oni milenijalci ili ne) će morati da odu kako bi dobili platu koja zadovoljava njihove potrebe.

    2. Balans između privatnog i poslovnog života je sve važniji

    Milenijalci osnivaju porodice i ne samo da imaju decu, već i njihovi roditelji ulaze u starost u kojoj će im trebati dodatna pomoć i finansijska podrška da bi ostali zdravi.

    Da bi se prilagodile novim uslovima i zahtevima radnika, kompanije moraju da stave akcenat na fleksibilno radno vreme, rad od kuće i da postaju naprednije u načinu strukturiranja tipičnog radnog dana.

    Istraživanje Global Workplace Analitike i FlekJobs-a pokazuje da je rad na daljinu porastao za 91% u poslednjih 10 godina, a izgleda da će tek rasti u narednim godinama.

    Zbog toga, poslodavci bi trebalo da anketiraju zaposlene, da saznaju njihove potrebe, želje, planove kada je reč o privatnom i poslovnom životu i tome prilagode radno vreme i druge uslove rada.

    Preduzeće ima potrebe, ali ih imaju i zaposleni. Ako oni nisu zagovoljni to će se najviše odraziti na posao.

    3. Žele više poštovanja

    Milenijalci će do 2050. godine činiti polovinu radno sposobnog stanovništva, zamenjujući svoje roditelje, pripadnike generacije X.

    Pod milenijalcima se smatraju ljudi rođeni od početka osamdesetih do sredine devedesetih godina, odrasli u nesigurnom dobu ozbiljne finansijske krize, kao pioniri tehnoloških promena, uključeni u globalni svet mnogo više nego prethodne generacije.

    Kako se za svaku generaciju vezuju pojedine karakteristike, tako i milenijalce prate određeni stereotipi, čijem prihvatanju i širenju znatno pogoduju radne navike i radna etika milenijalaca koja se razlikuje u velikoj meri od navika njihovih roditelja, baba i deda.

    Za njih se najčešće kaže da krše pravila i da su lenji.

    Otprilike 28% milenijalaca krivi ove etikete za svoj osećaj nepoštovanja, a ovo osećanje utiče i na njihovu povezanost sa kompanijom u kojoj rade.

    Istina je da milenijalci poštuju autoritet, ali oni ga najviše poštuju kada se zasluži, a ne forsira. Ovo bi mogla biti gorka pilula koju poslodavci treba da progutaju, ali ako želite da najveća generacija radne snage radi za vas, stvorite odnos s njima na bazi međusobnog poštovanja.

    Niko ne želi da radi za šefa koji je zahtevan i vodi sa stavom „jer tako sam rekao“.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE