Šta online influenseri imaju da kažu i zašto je to važno

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta online influenseri imaju da kažu i zašto je to važno

    Ostalo je još nekoliko dana do početka Content Experience-a, prve content i digital marketing konfencije u Srbiji koju organizuje agencija Represent Communications. Jedna od važnijih tema o kojima će se govoriti 3. i 4. oktobra u hotelu Metropol, biće i – influenser marketing.

    Danica Kombol, direktor Everywhere, vodeće agencije za influenser marketing u Americi govoriće na ovu temu, dok će najuticajniji domaći YouTuber-i, Instagrameri, blogeri u panel diskusiji objasniti kakav sadržaj zaista prolazi, zašto nešto ima, a drugo nema uticaja, kako oni kreiraju sadržaj.

    Danica Kombol sarađuje sa klijentima poput Macy’s, Cox Communications i Domain.ME. Osnovala je mrežu blogera Everywhere Society kako bi osnažila brojne nagrađene influencer kampanje. Interesantno je da je Agencija obezbedila mesto u Ginisovoj knjizi rekorda za najrasprostanjeniju poruku na društvenim mrežama za kampanju #BeatCancer.

    Započela je svoju karijeru u Seame Workshop-u i bila je uključena u međunarodnu verziju „Ulice Sezam”. Nakon toga je postala uspešan televizijski producent, radeći na poznatim emisijama poput, Saturday Night Live, Kids in the Hall i VHI. Piše i blog na svom sajtu o trendovima u društvenim medijima i preduzetništvu na Cox Blue. Često učestvuje na social media konferencijama i globalnim forumima.

    [preporucene_vesti ids=”247317″]

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE