Šta online influenseri imaju da kažu i zašto je to važno
Ostalo je još nekoliko dana do početka Content Experience-a, prve content i digital marketing konfencije u Srbiji koju organizuje agencija Represent Communications. Jedna od važnijih tema o kojima će se govoriti 3. i 4. oktobra u hotelu Metropol, biće i – influenser marketing.
Danica Kombol, direktor Everywhere, vodeće agencije za influenser marketing u Americi govoriće na ovu temu, dok će najuticajniji domaći YouTuber-i, Instagrameri, blogeri u panel diskusiji objasniti kakav sadržaj zaista prolazi, zašto nešto ima, a drugo nema uticaja, kako oni kreiraju sadržaj.
Danica Kombol sarađuje sa klijentima poput Macy’s, Cox Communications i Domain.ME. Osnovala je mrežu blogera Everywhere Society kako bi osnažila brojne nagrađene influencer kampanje. Interesantno je da je Agencija obezbedila mesto u Ginisovoj knjizi rekorda za najrasprostanjeniju poruku na društvenim mrežama za kampanju #BeatCancer.
Započela je svoju karijeru u Seame Workshop-u i bila je uključena u međunarodnu verziju „Ulice Sezam”. Nakon toga je postala uspešan televizijski producent, radeći na poznatim emisijama poput, Saturday Night Live, Kids in the Hall i VHI. Piše i blog na svom sajtu o trendovima u društvenim medijima i preduzetništvu na Cox Blue. Često učestvuje na social media konferencijama i globalnim forumima.
[preporucene_vesti ids=“247317″]
Izvor: BIZLife