Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    VAŠA PROFILNA SLIKA: Da li ste ekstrovertni, prijatni ili neurotični?

    Da li je vaša profilna slika svetla i vesela ili je tmurna i umetnička? Prema novoj studiji ove razlike otkrivaju ključne osobine vaše ličnosti. Koristeći hiljade profilnih slika sa Tvitera (Twitter)  tim istraživača je otkrio da se osobine ličnosti mogu tačno predvideti na osnovu razlika u estetskoj i facijalnoj prezentaciji.

    fc1Za savesne korisnike naučnici su otkrili da su profilne slike bile raznobojnije, prirodnije i svetle. Ovi korisnici su bili u velikoj meri povezani sa pozitivnim izrazima lica.

    U nedavno objavljenoj studiji naučnici su analizirali više od 60 hiljada korisnika Tvitera i prikupili preko tri hiljade najskorijih tvitova svake osobe. Pored toga, nešto više od 400 korisnika ove društvene mreže je dobilo psihološki upitnik kako bi se utvrdilo koji su njihovi rezultati na skali „velikih pet“ osobina ličnosti.

    Profilne slike su važan indikator ličnosti jer su od korisnika izabrane kako bi predstavljale njihovu virtuelnu ličnost, objašnjavaju naučnici.

    Naučnici su analizirali razlike u boji, kompoziciji, opštem tipu (broj ljudi na fotografiji), demografiju i izraz lica. Onda su uporedili vezu između fotografije  i analize ličnosti.

    Korisnici Tvitera koji imaju profilnu sliku većeg estetskog kvaliteta – povećan kontrast, oštrinu, saturaciju – su okarakterisani kao „otvoreni“. Ova grupa ljudi je sklonija da, osim lica, pokazuje ostatak tela što upućuje na nekonformizam. Njihove fotografije su bile sa manje boje, a izrazi lica su pokazivali negativne emocije, najčešće bes.

    Ekstrovertni su se pokazali kao oni sa fotografisana sa najviše boje, a njihove profilne fotografije su uglavnom prikazivale više ljudi.

    Korisnici koji su opisani kao „najprijatniji“ su takođe imali raznobojne fotografije, ali najčešće mutne i svetle. Sveukupno, ovi korisnici ispoljavaju pozitivne emocije.

    Neurotični su najčešće imali jednostavnije fotografije sa manje boje i nisu pokazivali lice na svojim fotografijama. Pokazalo se da imaju nedostatak pozitivnih emocja kada bi lice ipak pokazali.

    Izvor: Bizlife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE