Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta se desi kada mesar reši da otvori hotel

    Originalna ideja je put do uspešnog biznisa. Domišljati nemački mesar smislio je kako da poveća prodaju domaćih kobasica koje sam proizvodi, pa je nedavno otvorio „prvi hotel u znaku kobasica“.

    Klaus Bebel, mesar iz bavarskog Georgensgminda svestan je toga da njegov hotel neće biti odredište vegetarijanaca niti vegana.

    „Neslaganje je u osnovi mog poslovnog modela. Ili će gosti smatrati da je ovo mesto super ili će odmahnuti rukom i kazati – nikad više“, kazao je uz smeh.

    Bebelov hotel ima sedam soba, a u svakoj od njih zidovi su oblepljeni tapetama sa uzorkom sočnih kobasica.

    I iznad kreveta u jednoj od njih vise mesni proizvodi. Svuda se nalaze i uputstva za izradu kobasica i mesnih proizvoda.

    Po ulasku u hotel goste odmah pored recepcije očekuje pult s konzerviranim viršlama, gazdin proizvod.

    Za pasionirane obožavatelje mesnih prerađevina rezervisana je soba broj 1. U njoj iznad kreveta vise plastične kese sa sirovim mesom i mašću. I ogradu stepeništa u hotelu krase Bebelovi najprodavaniji mesni proizvodi.

    Gosti željni znanja mogu ga nadograditi u gazdinoj mesari gde mogu učestvavati u izradi bavarskih kobasica.

    Ponosni Bavarac kaže da smatra da se njegov proizvod mora razlikovati od onih koji se prodaju u nemačkim supermarketima, te stoga gostima mora ponuditi više i bolje.

    „Naše je načelo: Umesto da samo kupite kobasice, učestvujte u njihovoj izradi“, kaže.

    Hotel je smešten u blizini Bebelove mesare, a u renoviranje zgrade u kojoj se nekad nalazila lokalna gostionica, uložio je 800.000 dolara.

    Izvor: Hina/dpa/ N1

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE