Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta se krije iza imena “Kreativni evangelist”?

    Stara tvornica duhana u Rovinju od 22. do 25. septembra uskoro postaje poprište kreativnih ideja i zanimljivih predavača, a ime koje će definitivno odjeknuti ove godine je Jeremy Tai Abbett. On je kreativac i inovator koji sarađuje s niz uspešnih kompanija kao što su Adidas, Zalando, Saatchi&Saatchi, a može se pohvaliti i da je saradnik Google-a.

    Svoju karijeru Jeremy je započeo kao osnivač i direktor dizajna odgovornog za branding i korisničko iskustvo mobilnog start-upa Stuffle koji je zbog njegovog truda dobio Webby, Lead i Lovie nagradu, a na kraju ju je Apple prepoznao kao jednu od najboljih aplikacija 2012. godine. Od 1996. Abbett radi kao suosnivač kompanije Fork Unstable Media koja je sarađivala s velikim imenima poput Beiersdorf AG, Lufthansa i Daimler te s magazinom Wired Magazine. Takođe, suosnivač je multidisciplinarnog studija Truth Dare Double Dare koji već 16 godina deluje kao savetnik za kulturalne institucije poput Carnegie Hall i Guggengheim, a ujedno je i savetnik za brendove poput BMW-a, Adobe-a i Gruner + Jahra.

    Abbettov kreativni razvoj imao je zanimljivu putanju; s Fork Unstable Mediom radio je na tri projekta koji su kupljeni od strane Muzeja moderne umetnosti u San Franciscu, a danas je jedan od postdiplomskih osnivača Interaction Design Ivrea. Ono što ovom kreativcu predstavlja stalni izazov je sponzorisanje i mentoriranje start-upova i radionica.

    S motom „Činiti stvari opipljivima“ već tri godine radi za Google gde podučava druge kako razviti inovacijske veštine te ujedno održava i radionice koje se fokusiraju na kreativni proces. Svojim odlikama kreativnog vođe istakao se upravo zbog svog posebnog pristupa tehnologiji za koju smatra da je neodvojiva od kreativnosti. Ne čudi stoga da ga se naziva „kreativnim evangelistom“ jer intenzivno radi na građenju kritične mase koja pruža podršku određenim tehnologijama. To konkretno znači da promoviše korišćenje određenog proizvoda ili tehnologije kroz razgovore, članke, blogove ili snimljene demonstracije.

    Sudeći prema količini projekata, Jeremy Tai Abbett svoju karijeru još uvijek uspešno usmerava uzlaznom putanjom, a njegovom impresivnom iskustvu i svežim idejama posetioci će moći da svedoče na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu, najvećem komunikacijskom festivalu u jugoistočnoj Evropi koji se organizuje pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.

    [preporucene_vesti ids=“242626″]

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE