Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta znači natpis WINNOW na bolidima Ferarija?

    Od sledeće trke Formule 1 za Veliku nagradu Japana u Suzuki, novi natpis krasiće bolide, kombinezone, kačkete, ali i celokupni promotivni materijal najuspešnijeg tima Formula 1 Scuderia Ferrari – mision winnow. Radi se o zajedničkoj globalnoj inicijativi kompanija Philip Morris International (PMI) i Ferrarija za uključivanje uloge nauke, tehnologije i inovacija kao snažnog pokretača dobrih promena u svakoj industriji.

    „Pomoću Misije Winnow želimo da obavestimo svet da smo se promenili, da smo ponosni zbog transformacije koju su zaposleni u PMI ostvarili, kao i da istaknemo svoju posvećenost strogim naučnim dostignućima i inovacijama koji vode ka boljoj budućnosti.

    Misija Winnow otelotvoruje našu posvećenost poboljšanju u svemu što radimo. Razdvojiti ili odbaciti stare pristupe – to je ono što radimo u PMI. Učimo na greškama iz prošlosti da bismo oblikovali budućnost“, rekao je Andre Kalancopulos, glavni izvršni direktor PMI.

    Kompanija takođe veruje da je od presudne važnosti pridržavati se posvećenosti stalnom napretku putem istrajnog i marljivog stremljenja ka naučnoj i inženjerskoj izvrsnosti. Ova posvećenost i fokus stvaraju paradigmatsku promenu u duvanskoj industriji ka boljoj budućnosti. Misija Winnow pruža uvid u ove dve kompanije koje posluju u sasvim različitim oblastima, ali imaju mnogo toga zajedničkog. Za obe kompanije uspeh je povezan sa strašću njihovih zaposlenih kada je reč o najvišim standardima učinka. Misija Winnow ni sada, a ni u budućnosti neće reklamirati ili promovisati nijedan duvanski proizvod.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE