Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Stanovnici zgrade na NBG smrzavaju se već četiri dana, toplana ne odgovara

    Stanovnici jedne zgrade na Novom Beogradu nemaju centralno grejanje od početka grejne sezone i ne znaju kada bi radijatori napokon mogli da im budu topli jer nadležni ne odgovaraju na njihove pozive puna četiri dana.

    Radijatori hladni, toplana ne odgovara

    Korisnici grejanja iz zgrade preko puta opštine Novi Beograd, u ulici Omladinskih brigada 4-8, puna četiri dana pokušavaju da dobiju odgovor od Beogradskih elektrana kada će radovi na njihovoj podstanici biti završeni a radijatori topli.

    U ulazu broj 6, upravnik je obavestio stanare da će grejanje profunkcionisati u narednih par dana.

    Upravnik, koji je i sam stanar zgrade, za BIZLife portal kaže da su radovi na podstanici počeli još letos i da do danas nisu završeni, a da se poslednjih 15-ak dana niko od radnika nije pojavljivao.

    Foto: BIZLife

    Foto: BIZlife

    U Beogradskim elektranama mu se danima ne javljaju na telefon, a privatnim kanalima je uspeo da dođe do nekoga od nadležnih i dobije odgovor da će radovi biti završeni u narednih nekoliko dana i da će građani dobiti grejanje.

    Od jutros, međutim, niko se od radnika još nije pojavio na terenu, dok se više stotina stanara u oko 90 stanova ove zgrade dogreva kako znaju i umeju, dok su računi toplani uredno plaćeni.

    Stanari traže manje račune

    Zatražiće, kako navode, da im se računi umanje za sve dane u kojima nisu imali grejanje jer do prekida u snabdevanju nije došlo zbog nepredviđenih okolnosti nego, kako smatraju, iz čistog nemara toplane.

    Kako drugačije, navode, da shvate da tri meseca nije bilo dovoljno za završetak radova i pripremu zgrade za grejnu sezonu na vreme.

    Stanari kažu da u toplani niko ne odgovara na broj za prijavu kvara i da se posle automatske sekretarice koja obaveštava pozivaoca da sačeka za informacije, veza jednostavlno prekida.

    U to se uverila i redakcija BIZLife portala, posle više pokušaja da dobijemo informacije pozivanjem istog broja za žalbe.

    Takođe, nadležnima u Beogradskim elektranama smo se obratili i putem mejla sa pitanjima na koja, za sada, nema odgovora.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay, BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE