Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Suosnivač LinkedIna od kandidata traži da napišu sopstvenu čitulju, a evo i zašto

    Rid Hofman (Reid Hoffman) je američki preduzetnik najpoznatiji kao suosnivač Linkendina (LinkedIn), mreže koja se može smatrati „poslovnim Fejsbukom“.

    Hofman je rođen 5. avgusta  1967. godine u Stenfordu u Kaliforniji, a studirao je na istoimenom univerzitetu. Nakon osnovnih studija odlazi na Oksford gde stiče master diplomu iz filozofije.

    Već sa 14 godina mu je dosadila lokalna škola, te je odlučio da svoju situaciju promeni i prijavi se za privatnu srednju školu da uči epistemologiju. Za to nije rekao roditeljima dok nije bio primljen.

    Rid Hofman je od malena želeo da uradi nešto veliko što bi na pozitivan način uticalo na svet. Tako se 1994. pridružio Eplu (Apple) gde je načinio prve pokušaje pri stvaranju društvene mreže.rid-hofman-likedin_youtubeprintscreen

     

    Pre nego što je osnovao svoju prvu kompaniju SocialNet.com radio je u eWorld-u i u Fudžitsu (Fujitsu). Ova njegova kompanija je primarno služila kao dejting sajt, ali je ideja bila pre vremena. Uporedo je radio u Pejpalu (PayPal), da bi  2002. godine je postao zamenik predsednika ove kompanije.

    Hofman i njegova žena Mišel su odlučili da nemaju decu. On kaže da zbog prezauzetosti poslom ne bi mogao da se posveti deci.

    Tokom 2002. godine je zajedno sa dvojicom kolega iz SocialNetwork.com osnovao Linkedin. Sajt je počeo sa radom i postao jedini sajt takve vrste na svetu. Od novembra 2002. godine sajt je imao preko 187 miliona korisnika u više od 200 zemalja, a Forbs ga je nazvao „najkorisnijom internet alatkom dostupnom svim poslovnim ljudima“.

    Na intervjuu za posao Hofman zna od kandidata da traži da napišu svoju čitulju. Kaže da tako može najbolje da vidi da li kandidat ima „veću sliku“ na umu.

    Oduvek ga je fascinirao pojam razmene ideja i informacija. Zainteresovao ga je rad medijskih terorista kao što su Maršal Mekluan (Marshall McLuhan) i Nil Postman (Neil Postman). U toku studija je postao sve svesniji dubokih promena koje bi uskoro mogle da promene medijsku scenu u svetu, te je tako postao sve više zainteresovan ne samo oko toga kako se prenosi informacija, nego i zašto.

    Od malena je želeo da promeni svet i tražio načine kojim će to da učini. Tako je počeo da jednom nedeljno organizuje grupu ljudi, intelektualaca koji se skupljaju samo sa namerom da razmišljaju o pozitivnim načinima kojim bi promenili svet.

    Mnoge stvari koje ovaj uspešni preduzetnik radi su dobrotvorne. Programe koje je stvorio su deo njegove misije da napravi „pozitivan i trajan uticaj na svet“.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Youtube printscreen

    Piše: A. M.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE