Superstar među investitorima nikad ne ulaže u direktore koji nose odela
Piter Til (Peter Thiel) je superstar među investitorima rizičnog kapitala, a među njegovim najvećim uspesima navode se investicije u Facebook, LinkedIn i Yelp.
U knjizi koju je objavio pod imenom ‘Zero To One’ Til iskazuje prilično snažna mišljenja o IT biznisu i modi, a ono što je posebno zanimljivo je njegova teorija da nikada ne treba investirati u biznismena koji nosi odelo.
On piše da ga je upravo ova teorija ‘sačuvala’ od više loših odluka, a da ‘pametni IT biznismeni u odelima’ u stvari izgledom pokušavaju da prodaju slab proizvod.
“Moguće je da bismo sve te odluke da ne investiramo u neku kompaniju mogli da donesemo na osnovu pogleda u njihove knjige, ali naš pravac ‘ne investiraj u IT direktora koji nosi odelo’ doveo nas je do istini mnogo ranije”, piše Til.
Kako se konstatuje u tekstu, ‘klinac u duksu sa kapuljačom’ je postao zlatni standard kada je u pitanju investiranje u IT startapove.
Izvor: BIZLife
Foto: YouTube screenshot