Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Surova modna industrija: Nemogući standardi za Viktorijine anđele

    Čuvena revija “Victoria’s secret” održana je 16. put po redu, i to u Šangaju. I nekoliko dana nakon spektakularne revije, sve o čemu se priča jesu senzacionalna izdanja manekenki. Ali iako su revijom prodefilovala čak 55 „anđela“, najveću pažnju ubedljivo je imala Adrijana Lima.

    Biti Viktorijin Anđeo (Victoria’s Secret Angel) nije lako, i zahteva mnogo odgovornosti…

    Status “Anđeo Viktorije Sikret” ima moć da odmah transformiše živote i karijere, stavljajući anđele, odnosno izabrane modele, pod lupu svakog velikog modnog dizajnera i publike. Te manekenke postaju poznate ličnosti maltene preko noći. Najčešće koriste uticaj da promovišu svoje lične brendove preko društvenih mreža, na kojima imaju milione pratilaca.

    Međutim, da biste tako nešto postigli potrebno je mnogo više od dobrih gena ili poznatog imena. One rade na sebi svakodnevno, čak i na setu.

    Dok je drugima fitnes rekreacija, njima je deo posla. Svakodnevno preznojavanje zbog obima posla kao da im nije dovoljno, one nedeljama pred “Victoria Secret Fashion Show” odlaze u teretanu dva puta dnevno.

    Adrijana Lima je po tom pitanju, čini se, bez kompromisa. Često postavlja slike na svoj Instagram na kojima se vidi bez trunčice šminke, okupana znojem. Za Business Insider je rekla o vežbanju: “U teretani sam svaki dan, a ako nisam onda vežbam negde drugde, na primer, u svojoj spavaćoj sobi.’’

    Dakle, šta je potrebno da bi neka mankenka postala Viktorijin anđeo?

    Treba biti ambiciozan

    Viktorija Sikret je posao, i kao svaki brend cilj je da pojača prodaju. Ed Razek, bivši šef marketinga Viktorije Sikret, zna kako da se to postigne: Radio je u toj firmi 20 godina, i uveren je da uvek treba voditi računa kako se brend predstavlja, kao i predivne žene koje taj brend nose.
    “Važno mi je kako žene reaguju na njih”, rekao je Razek za Forbs. “Stalo nam je da žene budu zadovoljne, jer one čine 99 odsto kupaca u Viktorija Sikretu.”
    Dakle, ove žene ne samo da moraju da budu predivne i da dobro nose odeću brenda, one takođe svojom ličnošću i stilom treba da privuku kupce. Razek objašnjava kako je cilj da žene požele da izgledaju baš tako – kao Viktorija Sikret anđeli, da imaju taj duh, samopouzdanje, snagu.

    Disciplina

    “Viktorija Sikret” jedan je od najpoznatijih brendova za donje rublje, i neobično su selektivni po pitanju toga ko dobija status anđela. Težak je zadatak da se dođe dotle, a Razek je otkrio da se često uzimaju u obzir i detalji koji ne podrazumevaju samo fizički izgled, već i radna etika. Kada je razgovarao sa magazinom “Forbs”, rekao je da je za njega posebno važna rutina te manekenke, naročito kada je upoznao nekog poput Adrijane Lime , koja je tri sata preskakala konopac.
    Neke stvari zvuče prilično ekstremno, ali pokazuju da samo oni koji su odlučni da budu Anđeli, svoj posao ne uzimaju zdravo za gotovo.

    Anđeli imaju ličnost i ambiciju

    Život na dva kontinenta u njihovom slučaju je stvaran. Bez obzira na vremensku razliku i na to što su i po nekoliko sati tokom noći putovale, ove žene moraju da zablistaju na sceni. Sarađuju sa medijima kada su u pitanju veliki događaji, promotivna su lica za lansiranje mnogih proizvoda. Ukratko, one prodaju način života.

    Anđeli se zabavljaju i preduzimljive su

    Mnogi od najpoznatijih Viktorijinih anđela su postale televizijske ličnosti, preduzetnice.
    Tajra Benks (Tyra Banks) sa “Next top model” Amerike, Hajdi Klum (Heidi Klum) na projektu “Runway”, Karli Klos (Karlie Kloss) stvarajući sopstveni brend ”Klossy” i pokretanje Mirande Ker brenda “Kora Organik”.

    Izvor: BIZLife/Strani mediji

    Foto: Beta

    Piše: D.A.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE