Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    “Svaka limenka se računa” donosi zabavu kroz reciklažu limenki u okviru reciklažnog izazova

    Dok je organizacija velikih dogođaja još neizvesna, akcija “Svaka limenka se računa” ohrabruje ljude da nastave sa svojim trudom za reciklažu kod kuće u okviru reciklažnog izazova, viralne inicijative koja se, pokrenuta u Španiji, raširila širom Evrope.

    Reciklažni izazov omogućava ljudima da na kreativan način pokažu svoj inovativni duh i prikažu svoju koordinaciju, radeći za svoju okolinu i reciklirajući svoje limenke. Jednostavno, akcija “Svaka limenka se računa” izaziva ljude da snimaju sebe mobilnim telefonom dok stavljaju aluminijumske limenke u kante za reciklažu na najkreativniji mogući način. Sve ovo je deo kampanje ReSTART koja podstiče ljude da promene svoje navike usled pandemije COVID-19.

    “Svaka limenka se računa” je inicijativa u 19 evropskih zemalja koja ima za cilj širenje svesti o recikliranju i prednostima koje aluminijum ima kao ambalažni materijal, a koji se može neograničeno reciklirati. Sa svojim glavnim komunikacijskim kanalima na radnim mestima, muzičkim festivalima, sportskim događajima i drugim velikim skupovima koji su trenutno nepristupačni, Grupa je reciklažnim izazovom promovisala reciklažu u veoma privatnoj atmosferi kod kuće.

    Nakon pokretanja u Španiji, inicijativa “Svaka limenka se računa” lansira reciklažni izazov širom Evrope, kao priznanje o važnosti koju radnici reciklaže imaju u ovim vremenima. Reciklažni izazov namenjen je svima, a u našoj zemlji počeće u petak. Sve detalje možete videti na Facebook i Instagram stranicama.

    “Uzbuđeni smo što je reciklažni izazov zaista angažovao i nadahnuo ljude. Ne samo da želimo da nastavimo da širimo svoju poruku o važnosti recikliranja, već želimo da se zahvalimo svim radnicima koji se bave sakupljanjem otpada, a koji su pokazali koliko su važni za sve nas. Verujemo da će ovo stečeno iskustvo pomoći potrošačima da shvate vrednost obnovljivih ambalažnih materijala, kao što je aluminijum”, izjavio je Nemanja Komatović ispred Recan fondacije.

    Inicijativa “Svaka limenka se računa” sada čini svoj prvi korak u okviru ReSTART kampanje sa ciljem da učini zdraviji, čistiji, pametniji svet: obnovljivi svet. Kako ljudi širom sveta imaju veću svest o otpadu koji stvaraju, sada je pravo vreme da se širi svest o dobrobiti obnovljive ambalaže. Vreme je za novi početak dok se svet vraća u život. To je prilika da ponovo pronađemo sebe i naša društva kako bismo svet učinili boljim mestom. Ne propustimo ovu priliku!

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE